یک‌شنبه 22 مهر 1403

جزئیات مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در استان هرمزگان تشریح شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
جزئیات مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در استان هرمزگان تشریح شد

ذاکری گفت: پنج شهید گمنام در ایام فاطمیه و دهه مقاومت مهمان هرمزگانی‌ها می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرحسین ذاکری، مسئول امور شهدای گمنام استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز گفت: مراسم استقبال از پنج شهید گمنام ساعت8 صبح روز یکشنبه 4دی‌ماه 1401 در فرودگاه قشم باحضور مسئولین و مردم برگزار می‌شود؛ سپس از جزیره قشم تا بندرعباس تشییع دریایی توسط دلاورمردان نیروی دریایی سپاه و بسیج دریایی و در ساعت 13:30 استقبال توسط مسئولین و مردم شهیدپرور بندرعباس در اسکله شهید حقانی بندرعباس انجام می‌شود.

ذاکری افزود: آیین تشییع پیکر مطهر این 5 شهیدگمنام همزمان با سراسر کشور روز سه‌شنبه 6 دی‌ماه1401 ساعت 9:30 صبح از میدان امام خمینی (ره)، پارک شهید دباغیان تا مسجد جامع بندرعباس بر روی شانه‌های ملت شهیدپرور، یادگاران هشت سال دفاع مقدس و همرزمان این شهدا برگزار می شود.

وی گفت: شهدای گمنام در عملیات‌های بدر و تک دشمن در سال 67 به شهادت رسیده اند و از مناطق عملیاتی شرق دجله و شلمچه تفحص شده اند.

ذاکری در خصوص تدفین شهدا اظهار کرد: شهدای گمنام در نقاط شهرک پیامبراعظم (ص)، شهر درگهان قشم، شهرک شهید توحیدی جاسک، حسینیه امام رضا (ع) کرد رضوی میناب در ایام دهه مقاومت تشییع و تدفین خواهند شد. اکنون 196 شهید گمنام دفاع مقدس در 74 نقطه یادمانی استان هرمزگان تدفین شده‌اند که با حضور پیکر های مطهر 5 شهید گمنام در دی‌ماه 1401، مجموع شهدای گمنام تدفین شده در استان به 201 شهید گمنام در 79 نقطه یادمانی در استان هرمزگان میرسد.

انتهای پیام /