دوشنبه 2 مهر 1403

جزییات پخش تلویزیونی بازی پرسپولیس - النصر عربستان

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
جزییات پخش تلویزیونی بازی پرسپولیس - النصر عربستان

دیدار تیم‌های پرسپولیس - النصر امشب (28 شهریور ماه) از شبکه سه سیما و در قالب برنامه «فوتبال برتر» پخش می‌شود.

دیدار امشب پرسپولیس النصر که با حضور کریستیانو رونالدو در تیم رقیب، از جذابیت فوق العاده ای برای علاقمندان فوتبال برخودار است، از ساعت 21 و 30 دقیقه امشب و در قالب برنامه «فوتبال برتر» از شبکه 3 پخش می‌شود.

محمدرضا احمدی دیدار امشب پرسپولیس و النصر را گزارش می‌کند. احمدی چند سال قبل هم دیدار فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس اولسان هیوندای کره در جریان فینال لیگ قهرمانان آسیا را گزارش کرده بود. در آن رقابت که سال 99 برگزار شد، پرسپولیس با نتیجه 1 - 2 مغلوب تیم کره‌ای شد.

او همچنین سال‌ها پیش دیدار پرسپولیس النصر را که به فینال غرب آسیا برمی‌گشت، گزارش کرده بود؛ دیداری که با برد پرسپولیس همراه بود و بازی امشب هم می‌تواند یادآور همان بازی جذاب فینال غرب آسیا باشد.

اما دیدار امشب پرسپولیس النصر که با حضور کریستیانو رونالدو در تیم رقیب، از جذابیت بیشتری برای علاقمندان فوتبال برخودار است، امشب ساعت 21 و 30 دقیقه در قالب برنامه «فوتبال برتر» از تلویزیون کشورمان پخش می‌شود و اجرای برنامه را محمدحسین میثاقی عهده‌دار است. تهیه‌کننده این برنامه هم مانند گذشته مهدی هاشمی است.

بر اساس جدول برنامه‌های شبکه سه، پخش برنامه «فوتبال برتر» از ساعت 21 و 14 دقیقه امشب و پس از برنامه «دایره طلایی» با موضوع کشتی در شبکه سه آغاز می‌شود.

شبکه ورزش سیما نیز از سری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دیدار جوهردورال کاوازا را ساعت 15 و 30 دقیقه امروز روی آنتن می‌برد. همچنین دیدار تیم پاتوم تایلند و اولسام هیوندای ساعت 13 و 30 دقیقه پخش می‌شود.

این شبکه همچنین از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دیدار پاری سن ژرمن دورتموند را امشب ساعت 22 و 30 دقیقه روی آنتن می‌برد. دیدار میلان نیوکاسل هم ساعت 20 و 15 دقیقه پخش می‌شود.

از میان اخبار

رحمان عموزاد سهمیه المپیک گرفت

کشتی آمریکا قهرمان شد، ایران فقط یک طلا گرفت

اولین واکنش یحیی به شکست پرسپولیس برابر النصر

انتقاد رامین رضاییان از فدراسیون فوتبال ایران