دوشنبه 23 مهر 1403

جسد فرد گمشده در جنگل‌های آمل پس از 15 روز پیدا شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
جسد فرد گمشده در جنگل‌های آمل پس از 15 روز پیدا شد

ساری - ایرنا - جسد فردی که در حدود 15 روز پیش در جنگل منطقه "هلی‌چال" شهرستان آمل گم شد، عصر امروز پنج شنبه پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: این فرد 36 ساله که از اهالی بخش بندپی شهرستان بابل بوده است و ظاهرا شغلش چوپانی بوده است.

جمشید نیکزاد با بیان اینکه فرد مذکور حدود 15 روز پیش در جنگل های آمل مفقود شد افزود: پس از اعلام مفقودی به جمعیت هلال احمر شهرستان عملیات جستجو برای یافتن وی توسط افراد گروه های تجسس و اهالی منطقه آغاز شد که متاسفانه بدون نتیجه ماند.

وی افزود: پس از ادامه جستجو توسط خانواده و دوستان این شخص، عصر امروز اعلام شد که جسد این فرد در یک منطقه صعب‌العبور دیده شده است که بعد از اعزام نیروهای هلال احمر و نیروی انتظامی جسد مذکور از دره‌های صعب العبور جنگلی منتقل و تحویل آرامستان شد.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل با بیان اینکه علت مرگ این شخص هنوز مشخص نیست گفت: جسد برای انجام مراحل شناسایی به پزشکی قانونی تحویل داده شده است.

شهرستان آمل از جمله مناطق استان مازندران می باشد که از مراتع و ییلاقات بلند، هم جنگل های انبوه و هم منطقه جلگه‌ای برخوردار است.

ارتفاعات آمل از مهم ترین ییلاقات کوچ نشینان به خصوص دامداران است که با آغاز فصل بهار از مناطق مختلف از جمله شهرستان‌های همجوار و حتی استان های تهران و سمنان نیز کوچ نشینان را میزبانی می کند.

*س_برچسب‌ها_س*