چهارشنبه 4 مهر 1403

جشنواره زن و علم

جشنواره زن و علم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انسیه خزعلی استاد تمام دانشگاه الزهرا دارای سوابق درخشان علمی از جمله دانشجوی نمونه و استاد نمونه کشوری می‌باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عملکرد معاونت زنان بر مبنای ماموریت های محوله در برنامه ششم و سایر اسناد بالادستی بیانگر فعال شدن بسیاری از بخش‌های خاموش در سال گذشته است.

خبرگزاری تسنیم

فرشته ولی مراد در انتقاد از انسیه خزعلی به عنوان نماینده زنان ایرانی گفت: خانم خزعلی هیچوقت امور زنانی نبوده و ایشان در بخش خواهران سازمان حج و زیارت بودند درواقع او یک خانم جلسه‌ای است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سیمین ناصری استاد برجسته مهندسی بهداشت محیط در سن 71 سالگی درگذشت.

خبرگزاری ایسنا

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با اشاره به ساخت 20 فیلم مستند در این معاونت که بخشی از آن عملکرد این معاونت را به تصویر کشیده است، درباره مشکلات ساخت این مستندها گفت: باید در تاریخ گفته شود که چه مصائبی در سال آخر دولت دوازدهم برایش نازل شد و با چه وضعیتی کار کرد، ولی خدا را شکر توانستیم کارها را علیرغم مشکلات و کمبودها پیش ببریم.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت با وجود محدودیت‌های بودجه‌ای منابع ارزی برای آزمایشگاه‌های دانشگاهی را تأمین کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آئین اختتاحیه و معرفی برگزیدگان چهارمین جشنواره ملی زن و علم (جایزه مریم میرزاخانی) صبح امروز، شنبه (19 خرداد) با حضور معاون اول رئیس جمهوری، وزیر علوم تحقیقات و فناوری و برخی دیگر از مسئولان به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد. غلامرضا غفاری رییس جشنواره در این مراسم با ارایه گزارشی از روند برگزاری چهارمین دوره برگزاری این جشنواره گفت:...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون اول رییس جمهوری، تماس رییس‌جمهوری منتخب با جریان‌های سیاسی منتقد را اقدامی پسندیده توصیف کرد و گفت: ما نیازمند افزایش همدلی و گفت و گو در کشور هستیم و برای حل مشکلات، چالش‌ها و ابرچالش‌ها نیاز داریم همه جریان‌ها را به رسمیت بشناسیم.

خبرگزاری ایسنا

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز به طور قاطع می‌توانیم بگوییم که 25 درصد از مدیران توانمند کشور از میان زنان هستند، یادآور شد: این تغییر چهره قابل توجهی که اتفاق افتاده است، فرصت حضور زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و مدیریتی فراهم کرده، این برای ما اهمیت دارد و امیدوارم این روند ادامه یابد. زیرا این امر نشان می دهد که در آینده مشکلی در زمینه انتخاب زنان...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه در دولت دوازدهم با سیاستگذاری‌های مناسب وبرنامه‌های آموزشی و توان‌افزایی زنان مدیر، تعداد مدیران زن از حدود پنج درصد در سال 92، به بیش از 25 درصد رسیده، گفت: امروز دیگر مشکلی از نظر انتصاب مدیران زن در حد وزیر وجود ندارد.

خبرگزاری ایسنا

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از رشد 35 درصدی دریافت آثار در چهارمین دوره جشنواره ملی زن و علم خبر داد و گفت: دو نفر از برگزیدگان جایزه میرزاخانی که دارای بیشترین امتیاز را کسب کردند، مورد تکریم مجموعه یونسکو قرار گرفتند.

خبرگزاری ایسنا

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری، با بیان اینکه ما همیشه در موضوع ارتباط بین دانشگاه و صنعت، تولید، بخشهای مختلف اجرایی کشور نظیر بهداشت و درمان دغدغه داشتیم، گفت: همیشه این دغدغه را داشتیم که نتوانستیم این پیوند را میان دانشگاه و بخشهای مختلف اجرایی کشور به خوبی برقرار کنیم و دانشگاه‌ها صرفا نظری و کمتر با جنبه کاربردی به موضوعات نگاه می‌کنند که فارغ التحصیلان امکان حضور فعالانه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: استارتاپی در زمینه کارآفرینی و اشتغال دختران دانشجو در تمام دانشگاه‌های کشور راه‌اندازی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرصت ثبت نام و شرکت در جشنواره زن و علم و «جایزه مریم میرزاخانی» تا 30 آبان سال جاری تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده روز پنجشنبه در صفحه شخصی خود در توییتر با انتشار پیامی با اشاره به اینکه حدود 27 درصد اعضا هیات علمی دانشگاه‌ها را زنان تشکیل می‌دهند، از زنان تلاشگر عرصه دانایی دعوت کرد در سومین جشنواره زن و علم شرکت کنند.