جمعه 7 اردیبهشت 1403

جشنواره فیلم فجر

جشنواره فیلم فجر

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ با اشاره به اقداماتی که در راستای حمایت از عفاف و حجاب انجام شده، خاطرنشان کرد: در جشنواره فیلم فجر جایزه گوهر شاد را به آثاری می‌دهیم که در راستای فرهنگ حجاب عمل کردند.

خبرگزاری دانشجو

فیلم مستند «قوی‌دل» محصول مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی به کارگردانی علی فراهانی صدر و تهیه‌کنندگی سعید الهی در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود.

وب‌گاه الف

مجید مجیدی در آستانه 65سالگی با تهیه‌کنندگی «روال عادی» پا به عرصه تهیه‌کنندگی تئاتر گذاشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهروز شعیبی در فیلم سینمایی «طلا و مس» نقش یک طلبه جوان را ایفا می‌کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توضیح یک اشتباه سهوی نوشت: منظور وزیر فرهنگ پوران درخشنده بود نه رخشان بنی‌اعتماد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیات امنای روزنامه ایران، احسان صالحی مسئولیت این موسسه را برعهده گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایش «روال عادی» به نویسندگی ژان کلود کری‌یر و تهیه‌کنندگی مجید مجیدی به کارگردانی کارش رُست از روز پنجشنبه 30 فروردین در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

فرزانه فخریان مسئول راه‌اندازی بنیاد ملی پویانمایی ایران از حقیقت‌هایی گفت که انیمیشن تا چه‌اندازه تبلیغات دنیا را فراگرفته، مهاجرت‌هایی که به مهاجرت «درجا» در این حوزه رسیده و هوش مصنوعی که برای فعالان پویانمایی ابزار محبوبی به شمار می‌رود.

وب‌گاه الف

در قسمت بیست‌وچهارم مجله تصویری «قاف»، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، میهمان اکبر نبوی سردبیر این مجله تصویری بود. فایل تصویری و صوتی این دفتر از مجله قاف، دوشنبه‌شب 20 فروردین‌ماه از طریق شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. متن این گفت‌گو را در ادامه بخوانید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ادعای یک بازیگر زن مبنی بر 18 سال رابطه پنهانی با پارسا پیروزفر جنجال برانگیز شد. ادعای یک بازیگر زن مبنی بر 18 سال رابطه پنهانی با پارسا پیروزفر جنجال برانگیز شد. به گزارش عرشه آنلاین، سایت فرارو نوشتبهاره مصدقیان بازیگر تئاتر از 18 سال رابطه پنهانی خود با پارسا پیروزفر خبر داده و این بازیگر را متهم به بی‌اخلاقی کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درگاه ملی مجوزها در اطلاعیه ای اعلام کرد: همه مجوزهای کاغذی باید تا 25 اردیبهشت 1403 الکترونیکی شوند و از این تاریخ هر فعال اقتصادی که مجوزالکترونیکی (شناسه یکتا) نداشته باشد، از نظر قانون و سامانه های دولتی و بانکی فاقدمجوز محسوب می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی و روز قشر بسیج هنرمندان در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران؛ مراسم بزرگداشتی با حضور هنرمندان برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

محمد خزاعی، رییس سازمان سینمایی، با اشاره به حل مشکل بیمه بازنشستگی سینماگران، امیدواری خود را برای بهره‌برداری از 1000 سالن سینما تا پایان دوره دولت بیان کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ضیافت افطار سازمان سینمایی با سینماگران شب گذشته یکشنبه 19 فروردین ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران سینمایی و هنرمندان در هتل انقلاب تهران برگزار شد. محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی در این مراسم ضمن خوش‌آمد گویی به حاضران با شوخی نسبت به اشتباه خواندن دعای سال تحویل در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر عنوان کرد اگر هنرمندان درخواست کنند...

وب‌گاه خبر آنلاین

اکران نوروزی به‌عنوان «اکران طلایی» شناخته می‌شود و فیلم‌ها و فیلم‌سازان همواره بر سر دریافت جواز این نوبت نمایش بر سر رقابت و چالش بودند. غالباً فیلم‌های برگزیده آخرین جشنواره فیلم فجر، گزینه‌های انتخابی برای اکران نوروزی‌اند؛ به‌ویژه کمدی‌ها که با حال و هوای عید و فضای اجتماعی این اکران تناسب بیشتری دارند.