جمعه 31 فروردین 1403

جشن پیروزی هواداران آیت‌الله رئیسی در تهران / استقبال مردمی از تشکیل دولت انقلابی

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع
جشن پیروزی هواداران آیت‌الله رئیسی در تهران / استقبال مردمی از تشکیل دولت انقلابی

گردهمایی هواداران آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب برای برگزاری جشن پیروزی وی در انتخابات عصر امروز در میدان امام حسین (ع) برگزار شد.

به گزارش فارس، گردهمایی هواداران آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب برای برگزاری جشن پیروزی وی در انتخابات عصر امروز در میدان امام حسین (ع) برگزار شد.

هزاران نفر از شهروندان تهرانی با حضور در این مراسم پیروزی رئیسی را جشن گرفتند.

در ابتدای این مراسم آهنگ «سلام به آینده» اجرا شد و با همراهی حاضران، با پلاکاردها و نوشته‌هایی که به همراه داشتند، استقبالی مردمی از دولت انقلابی، کارآمد و ضد فساد به نمایش گذاشته شد.

مولودی خوانی سعید حدادیان در جشن پیروزی هوادارن آیت‌الله رئیسی بخش دیگری از این مراسم در میدان امام حسین تهران بود.

حاضران با در دست داشتن عکس‌های آیت‌الله رئیسی، حاوی چهره و شعارهای رئیس جمهور منتخب و همچنین به احتزاز درآوردن پرچم ایران، خوشنودی خود را از این رویداد بزرگ ملی اعلام کردند؛ از جمله نوشته‌های در دست حاضران «به کوری چشم بی بی سی، رای ما شد رئیسی»، «خبر بدین به لشکر نتانیاهو، مرگتو امضا زده ضامن آهو» و «مردم مچکریم» بود.

همزمان با نزدیک شدن به مغرب و تاریک شدن هوا، هواداران رئیس جمهور منتخب میدان امام حسین (ع) تهران را با روشن کردن نور تلفن‌های همراهشان نورافشانی کردند.

در دقایق پایانی جشن پیروزی، هواداران رئیس جمهور منتخب به صورت گروهی دعای فرج خواندند.

علاوه بر میدان امام حسین (ع)، جمعی از هواداران رئیس جمهور منتخب با حضور در میدان ولیعصر تهران حمایت خود را از آیت‌الله رئیسی و قدردانی از رای مردم اعلام کردند.

جشن پیروزی هواداران آیت‌الله رئیسی در تهران / استقبال مردمی از تشکیل دولت انقلابی 2
جشن پیروزی هواداران آیت‌الله رئیسی در تهران / استقبال مردمی از تشکیل دولت انقلابی 3