شنبه 21 مهر 1403

جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی به لرستان

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی به لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: با توجه شیوع ویروس کرونا در استان تا اطلاع ثانوی از ورود خودروهای غیربومی به لرستان جلوگیری می‌شود.

سید امین قاسمی روز شنبه به رسانه ها اعلام کرد: تردد خودروها با پلاکهای غیر بومی در استان لرستان طبق تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ممنوع است.

وی افزود: بنا بر تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و با توجه به قرار گرفتن استان در وضعیت هشدار بیماری کرونا، کلیه جاذبه های گردشگری، مراکز تفریحی، بوستانها و تفرجگاه ها، تاسیسات گردشگری و هتل‌های استان تا پایان هفته جاری جمعه 1399/03/09 به طور کامل تعطیل می باشند.

دبیر ستاد خدمات سفر استان با اشاره به جلوگیری از ورود خوردروها با پلاک غیر بومی به استان افزود: همچنین ورود به مسیرهای منتهی به جاذبه های گردشگری برای عموم چه خودرو با پلاک بومی و چه غیر بومی نیز ممنوع می باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تاکید کرد: در صورت تردد در اطراف و مسیرهای منتهی به جاذبه های گردشگری پلیس مطابق قانون با رانندگان خاطی برخورد قانونی خواهد کرد.

قاسمی در پایان گفت: همچنین بر اساس مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، فرمانداران هر شهرستان موظف به مسدود کردن مسیرهای منتهی به مناطق گردشگری شدند.

*س_برچسب‌ها_س*