پنج‌شنبه 19 مهر 1403

جمعیت وفاداران انقلاب: شدیدترین برخورد با عناصر و عوامل اغتشاشات اخیر صورت گیرد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
جمعیت وفاداران انقلاب: شدیدترین برخورد با عناصر و عوامل اغتشاشات اخیر صورت گیرد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن تسلیت به تمام خانوادهای شهدای اغتشاشات اخیر به ویژه خانواده شهدا حرم حضرت شاهچراغ و شهدای امنیت و شهید آرمان علی وردی و ملت شریف ایران، شدیدترین برخورد با عناصر و عوامل این اتفاق را از نهادهای مسئول مطالبه کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

مقام معظم رهبری فرمودند: «همه در مقابله با دست دشمن آتش‌افروز و عوامل خائن یا جاهل و غافل او وظائفی برعهده داریم؛ از دستگاههای حافظ امنیت و قوه‌ی قضائیه تا فعالان عرصه‌ی فکر و تبلیغ و تا آحاد مردم عزیز باید ید واحده‌ئی باشند در مقابل جریانی که به جان مردم و امنیت آنان و مقدسات آنان بی‌اعتنائی و بی‌احترامی روا میدارد.» آیت الله العظمی خامنه ای 1401/8/5

هر لحظه خبر شهادت افراد مختلف می رسد؛ از جمله خبر ناگوار شهادت مظلومانه طلبه شهید آرمان علی وردی، مربی کانون تربیتی بسیج که دل هر انسان آزاده را به درد می آورد. منافقان نشان دادند که استفاده ابزاری از نام و عنوان و جایگاه والای زن ادامه راه منحوس و ظالمانه منافقین دهه شصت بوده که اقدامات جنایت‌بار و هولناکی را مرتکب شده اند.

قدرت نیروهای نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی به تمام دنیا ثابت شده است اما تاکنون با اغتشاش‌گران با رافت اسلامی برخورد نمودند، حال اینکه حوادث اخیر شهادت هم وطنانمان در سومین حرم جمهوری اسلامی احمد بن موسی (علیه السلام) شاهچراغ و نیز شکنجه جوانی که منجر به شهادت او شده و همچنین بریدن گلوی نیروی حافظ امنیت، نشان از آن دارد که ماهیت صحنه گردانان اغتشاشات اخیر، همان ادامه راه داعش و ترورهای سازمان یافته، سازمان منافقین و نیروهای بعثی و شکنجه گران ابو غریب و موساد هستند. لذا قاطعانه از مسئولین محترم خواستار اشد مجازات و نیز تبیین عملکرد شوم گروه های تروریستی جهت تنویر افکار عمومی را داریم.

ضمن تسلیت به تمام خانوادهای شهدا اغتشاشات اخیر به ویژه خانواده شهدا حرم حضرت شاهچراغ وشهدا امنیت و شهید آرمان علی وردی و ملت شریف ایران شدیدترین برخورد با عناصر و عوامل این اتفاق را از نهادهای مسئول مطالبه می‌نماییم.

دبیر کل و اعضا شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی اغتشاشات حمله تروریستی شیراز این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است