دوشنبه 16 مهر 1403

جمع آوری 181 هزار برگ سند از شهدای زنجان

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
جمع آوری 181 هزار برگ سند از شهدای زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: از سوی سپاه استان، تقسیم‌بندی کار به صورت «هر پایگاه یک شهید» انجام شده و تاکنون بیش از 181 هزار برگ سند از شهدای استان زنجان توسط پایگاه‌های بسیج، جمع‌آوری شده است.

به گزارش ایسنا، سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در جلسه ستاد سیاست گذاری کنگره 3535 استان زنجان توضیح داد: کمیته‌های این کنگره تشکیل شده و وظایف هر یک از آن‌ها نیز به صورت مکتوب اعلام و جلسات مختلفی نیز توسط کمیته‌ها برگزار شده است. همچنین برنامه‌ریزی لازم برای تالیف و چاپ 120 جلد کتاب انجام شده است. در صورت تأمین اعتبار، این کتاب‌ها آماده چاپ هستند.

وی افزود: از سوی سپاه استان زنجان، تقسیم‌بندی کار به صورت «هر پایگاه یک شهید» انجام شده و تاکنون بیش از 181 هزار برگ سند از شهدای استان زنجان توسط پایگاه‌های بسیج، جمع‌آوری شده است. این کنگره قرار است سال 1400 برگزار شود. در ادامه فتح اله حقیقی استاندار زنجان در این نشست بیان کرد: امنیت امروزمان را مدیون خون شهیدان هستیم لذا جلسات ارزشی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و مدیران می‌بایست در راستای برگزاری هرچه بهتر کنگره با عشق وعلاقه در این جلسات حضور یابند. تمام آثار و اسناد کنگره برای ماندگاری آن باید مکتوب شوند. وی با اشاره به اینکه کمیته‌ای متشکل از بخش خصوصی، خیران و صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی استان تشکیل شود تا در راستای برگزاری هرچه بهتر این کنگره به آن‌ها نیز وظایفی سپرده شود، گفت: در این شرایط انتظار می‌رود همه برای برگزاری زیبنده کنگره شهدا کمک کنند. انتهای پیام