جمعه 27 مهر 1403

جنبش مقاومت حماس

جنبش مقاومت حماس

وب‌گاه عصر ایران

آکسیوس به نقل از یک مقام اسرائیلی نوشت: السنوار در روزهای اخیر تماس با نمایندگان جنبش حماس در قطر را از سر گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش رژیم‌صهیونیستی تایید کرد که یحیی سنوار رهبر جنبش حماس زنده است و با میانجی‌ها ارتباط برقرار کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس پنتاگون ادعا کرد: «در 13 آوریل و مجدداً در 1 اکتبر، نیروهای آمریکا با نیروهای اسرائیل و سایر شرکای برای شکست رگبار بی رحمانه و ظالمانه موشک های بالستیک، کروز و پهپادی ایران علیه اسرائیل با یکدیگر همکاری کردند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای از اعمال تحریم علیه 4 شخص و یازده نهاد در رابطه با حماس خبر داد.

وب‌گاه فرارو

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای از اعمال تحریم علیه 4 شخص و یازده نهاد در ارتباط با حماس خبر داد.

وب‌گاه فرارو

با شروع جنگ غزه، سران رژیم صهیونیستی هدف خود از حمله به غزه را «نابودی» جنبش آزادی‌بخش حماس و آزادی اسرای صهیونیست اعلام کردند. اما با گذشت یک سال، رژیم صهیونیستی با جنگ‌افروزی‌های فزاینده خود در منطقه که اکنون لبنان را نیز در بر گرفته، در جنگی چند جانبه قرار دارد و به اذعان کارشناسان، تل‌آویو نقشه خروج مشخصی از این جنگ ندارد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

محمدحسین نیرومند گفت: با اتفاق 7 اکتبر سال گذشته این ابهام که باید کجای تاریخ ایستاد برای هنرمند آرمان‌گرا، متعهد و روشن فکر، مشخص شده و او حالا می‌داند که طرف درست تاریخ کجاست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در سالگرد یکسالگی جنگ غزه بار دیگر با تکرار ادعاهای واشنگتن علیه جمهوری اسلامی ایران، خواستار محکوم کردن تهران از سوی جامعه بین الملل به دلیل حمایت از جنبش حماس شد و گفت که زمان دستیابی به توافق آتش‌بس است. آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در سالگرد یکسالگی جنگ غزه بار دیگر با تکرار ادعاهای واشنگتن علیه جمهوری اسلامی ایران، خواستار محکوم کردن تهران از...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های عربی با اشاره به سفر مسعود پزشکیان و عباس عراقچی به دوحه جهت حضور در نشست کشورهای آسیایی از دیپلماسی تازه نفس دولت چهاردهم می‌گویند و بر این باورند که تهران در شرایط کنونی این فرصت را دارد تا با تکیه بر اصل تعامل و گفتگو راهی برای احیای اعتماد و حل و فصل اختلاف‌های میان طرفین بیابد.

وب‌گاه الف

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در سالگرد یکسالگی جنگ غزه بار دیگر با تکرار ادعاهای واشنگتن علیه جمهوری اسلامی ایران، خواستار محکوم کردن تهران از سوی جامعه بین الملل به دلیل حمایت از جنبش حماس شد و گفت که زمان دستیابی به توافق آتش‌بس است.

وب‌گاه عصر ایران

به گفته وزارت خزانه‌داری، اشخاص و نهادهای تحریم شده از حامیان اصلی حماس بوده و به دنبال سواستفاده از درد و رنج مردم فلسطین به نفع خود بوده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

بلینکن وزیر خارجه آمریکا از کشورهای دیگر خواست که «در برابر تروریسم و افراط گرایی خشونت آمیز، از جمله مراکز حمایت از گروه هایی مانند حماس، به ویژه ایران، ثابت قدم بایستند.»