پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

جهاد کشاورزی

جهاد کشاورزی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل صندوق پنبه گفت: براساس آمار سالانه 180 هزارتن پنبه مورد نیاز صنعت نساجی است که تولید داخل 50 درصد نیاز صنعت را جوابگوست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان»، «تسریع در تعیین تکلیف حقوق معلمان خرید خدمات» و «توجه به افزایش حقوق و پرداخت فوق‌العاده به پرستاران کشور» از جمله تذکرات کتبی امروز نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور بود.

وب‌گاه فرارو

اکنون، چنین فرونشست‌هایی در کشور ما رخ نمی‌دهد. یعنی رکورد‌ها در حد 54 سانتی متر و 36 سانتی متر نیست. رکورد‌ها کمتر شده، اما این خبر خوب و مثبتی نیست. دلیل این که رکورد‌ها کمتر شده این است که اکنون آبی باقی نمانده که از زیر زمین کشیده شود و در اثر این حرکت، سطح زمین فرو برود. در حال حاضر کفگیر بسیاری از آبخوان‌ها (سفره‌های آب زیرزمینی) به ته دیگ خورده یا به زودی به ته دیگ می‌خورد. گزارشی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: از سه کشتی حامل روغن که از سال 99 وارد بندر عباس شده بودند، محموله دو کشتی از سازمان غذا و دارو مجوز گرفته و ترخیص شده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس با تصویب جدول شماره 9 بودجه 1403 درباره هزینه‌های متفرقه موافقت کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر جمهوری اسلامی ایران و وزیر کشاورزی اندونزی دیدار و دو طرف بر لزوم افزایش سطح همکاری‌های کشاورزی میان دو کشور تاکید کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر امور سبزی‌ها و گیاهان جالیزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: دو پروژه مهم در استان‌های نیمه شمالی و جنوبی کشور برای تامین گوجه‌فرنگی مورد نیاز در فصل پاییز پیگیری می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو 2024 بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی از جمله کشاورزی و معرفی بازارهای بین‌المللی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز - دوشنبه - با اکثریت آرا، کلیات جدول 9 لایحه بودجه 1403 را به تصویب رساندند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا، کلیات جدول 9 لایحه بودجه 1403 را به تصویب رساندند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: با توجه به زایش‌های مناسب، خرید تضمینی 2 میلیون راس دام مازاد در راستای حمایت از تولید باید صورت بگیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر امور سبزی‌ها و گیاهان جالیزی وزارت جهاد گفت: با اجرای دو پروژه مهم در استان‌های شمالی و جنوبی کشور، تولید گوجه فرنگی فصل پاییز به 300 هزار تن می‌رسد.

وب‌گاه الف

یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شریف موفق به تولید تجاری و انبوه "پهپادهای سمپاش کشاورزی" شده است؛ سمپاشی اراضی کشاورزی با این پهپادها مزایای متعددی از جمله افزایش بهره‌وری، کاهش مصرف سم و آب و سمپاشی دقیق و یکنواخت دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جدول مربوط به برآورد اعتبارات ردیف‌های متفرقه لایحه بودجه 1403 کل کشور در مجلس تصویب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: کمیته همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران و کشورهای آفریقایی در بخش کشاورزی تشکیل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس اعلام وزارت جهاد کشاورزی عوارض 60 درصدی برای صادرات سیب زمینی با کد تعرفه 07101000 از 1403/2/15 تا اطلاع ثانوی اعمال خواهد شد.