شنبه 21 مهر 1403

جهت بخشیدن به تولید راه عبور از مشکلات است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
جهت بخشیدن به تولید راه عبور از مشکلات است

شاهرود - ایرنا - امام جمعه میامی گفت: جهت بخشیدن به تولید تنها رمز توسعه و اشتغال و راه عبور از مشکلات است.

حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور روز یکشنبه در خطبه های نماز عید سعید فطر در مسجد جامع میامی افزود: عید سعید فطر جشن همدلی و وحدت ملت ایران است.

وی گفت: رمز اقتدار و عزت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف اتحاد بین مردم و مسوولان است.

صفایی پور با اشاره به اینکه امسال راهپیمایی روز قدس در کشور برگزار نشد، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران در راستای مقابله با بیماری کرونا به سبک های دیگری شعار "مرگ بر آمریکا "را درشبکه های اجتماعی سردادند.

امام جمعه میامی با اشاره به اینکه فطر عید مهم اسلامی است، گفت: این عید هدیه الهی است و باید در این ایام برای کمک به مستمندان و محرومان تلاش نمائیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از برکات ماه مبارک رمضان خدمت به محرومان و نیازمندان است، تصریح کرد: امسال در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه در سطح شهرستان میامی حدود پنج هزار بسته معیشتی در چند مرحله توزیع شد.

امام جمعه میامی ادامه داد: نیروهای نظامی و انتظامی، اصناف و گروه های جهادی پرچمداران رزمایش همدلی و کمک مومنانه هستند.

صفایی پور افزود: عید سعید فطر فرصتی است تا علاوه بر تداوم دستاوردهای معنوی ماه مبارک رمضان به مسائل اجتماعی از جمله کمک به همنوعان پرداخت که این امر خود سبب پیشرفت جامعه خواهد شد.

صفایی پور با اشاره به مشکلات معیشتی مردم افزود: مسئولان خدمت صادقانه را سرلوحه کارخود قرار داده و برای حل مشکلات مردم تلاش نمایند.

وی گفت: سلامتی، امنیت، رزق با برکت از دستاوردهای ماه مبارک رمضان محسوب می شود.

شهرستان میامی با بیش از 40 هزار تن جمعیت در شرق استان سمنان واقع می‌باشد

*س_برچسب‌ها_س*