سه‌شنبه 8 آبان 1403

جواد خیابانی: دادگاه فساد در فوتبال باید زنده پخش شود / اراده‌ای برای سالم سازی در فدراسیون وجود ندارد + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
جواد خیابانی: دادگاه فساد در فوتبال باید زنده پخش شود / اراده‌ای برای سالم سازی در فدراسیون وجود ندارد + فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، جواد خیابانی تهیه کننده، گزارشگر و مجری برنامه‌های ورزشی مهمان برنامه SNN TV با موضوع بررسی ابعاد پرونده فساد در فوتبال بود، خیابانی ابتدا توضیحاتی درباره اهمیت پایه ها در در ورزش ارائه داد و با الگو دانستن شیوه کار خداداد عزیزی در مشهد، گفت: آقایان فدراسیون فوتبال و آقایان وزارت ورزش، اگر می‌خواهید آکادمی خوب داشته باشید به امثال خداداد عزیزی...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، جواد خیابانی تهیه کننده، گزارشگر و مجری برنامه‌های ورزشی مهمان برنامه SNN TV با موضوع بررسی ابعاد پرونده فساد در فوتبال بود، خیابانی ابتدا توضیحاتی درباره اهمیت پایه ها در در ورزش ارائه داد و با الگو دانستن شیوه کار خداداد عزیزی در مشهد، گفت: آقایان فدراسیون فوتبال و آقایان وزارت ورزش، اگر می‌خواهید آکادمی خوب داشته باشید به امثال خداداد عزیزی برسید و نگذارید مدرسه فوتبالش به شکلی اداره شود که ایده آل او نیست. شاید خداداد زود عصبی شود اما همیشه یکرو است. شاید مردم بگویند خداداد نتوانسه تا به حال با مربی‌ای کار کند، به این دلیل است که خداداد، صادقانه رفتار می کند.

وی ادامه داد: هروقت که می‌بازیم به سراغ پایه‌ها می‌رویم، چند هفته دیگر در المپیک می بازیم و یاد این می افتیم که ژِیمناستیک، شنا و وررزش های پایه نداریم و نکته تلخ این است که هر 4 سال یک بار یاد پایه ها می افتیم، خداداد دارد این پایه ها را راه می اندازد باید به او کمک شود تا عالی تر کار کند.