شنبه 8 اردیبهشت 1403

جودو

جودو

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌چهره‌های ورزشی به پاسخ موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی واکنش نشان دادند. تورم فروردین ماه 1403 اعلام شد در فروردین ماه 1403، تورم نقطه به نقطه خانوار‌های کشور، 30.9 درصد بوده است؛ یعنی خانوار‌های کشور به طور میانگین، 30.9 درصد بیشتر از فروردین ماه 1402 برای خرید یک «مجموعه کالا‌ها و خدمات یکسان» هزینه کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی جودو کشورمان از حضور در رقابت‌های جودو قهرمانی آسیا بازماند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعزام تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان، جهت حضور در سی‌ودومین دوره مسابقات جودو قهرمانی آسیا به دلیل لغو تمام پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) لغو شد.

وب‌گاه ورزش سه

اعزام تیم ملی جودو جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل لغو تمام پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) کنسل شد.

خبرگزاری تسنیم

کمیته ملی المپیک اوکراین خواستار محرومیت 15 جودوکار روسی شد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی جودوی مردان و بانوان کشورمان امروز پنج‌شنبه 30 فروردین ماه برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا راهی هنگ‌کنگ خواهند شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم‌های ملی جودو مردان و بانوان ایران، عصر امروز پنجشنبه برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، راهی هنگ کنگ خواهند شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعزام تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل بارش باران و جاری‌شدن سیل در امارات لغو شد. اعزام تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل بارش باران و جاری‌شدن سیل در امارات لغو شد. به گزارش عرشه آنلاین، سی‌ودومین دوره مسابقات جودوی قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی از یکم تا چهارم اردیبهشت 1403 به میزبانی هنگ‌کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودوی با ترکیب 11 جودوکار در بخش مردان...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعزام تیم ملی جودو ایران به مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل بارندگی شدید و جاری شدن سیل در کشور امارات (به‌عنوان فرودگاه ترانزیت) لغو شد.

وب‌گاه عصر ایران

تیم ملی جودو کشورمان قرار بود بامداد فردا راهی امارات و پس از آن راهی کشور هنگ‌کنگ شود که فعلاً باتوجه به شرایط کشور امارات اعزام تیم ملی از این کشور به محل برگزاری مسابقات ممکن نیست.

وب‌گاه ورزش سه

اعزام تیم ملی جودوی ایران به مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل بارش باران و جاری شدن سیل در کشور امارات لغو شد.

وب‌گاه ورزش سه

در زمان برگزاری لیگ ملت‌ها بیش از یک و نیم میلیون تماشاگر هر روز به تماشای والیبال خواهند نشست.

وب‌گاه مشرق نیوز

چهره‌های ورزشی به پاسخ موشکی و پهبادی ایران به رژیم صهیونیستی واکنش نشان دادند.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی جودو کشورمان گفت: بسیاری از جودوکاران شاخص دنیا در قاره آسیا حضور دارند و کسب مدال در مسابقات جودو قهرمانی این قاره ساده نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس نتایج تست‌های اخیر، دوپینگ 5 ورزشکار ایران مثبت اعلام شده است. براساس نتایج تست‌های اخیر، دوپینگ 5 ورزشکار ایران مثبت اعلام شده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ تخلفات از مقررات مبارزه با دوپینگ مربوط به سال 2023 در نهایت با 23 پرونده بسته شد که از این تعداد 18 مورد با صدور رای نهایی و اعلام آن مواجه شد و دو مورد جدید شامل تست مثبت با ماده ممنوعه پروپرانولول در رشته تیراندازی و دیگری...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدت محرومیت پنج ورزشکار دوپینگی که در انتظار صدوی رای قطعی هستند از 1.5 تا 4 سال در نظر گرفته شده است.