شنبه 8 اردیبهشت 1403

جودو

جودو

وب‌گاه خبر آنلاین

مدت محرومیت پنج ورزشکار دوپینگی که در انتظار صدوی رای قطعی هستند از 1.5 تا 4 سال در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه فرارو

مدت محرومیت پنج ورزشکار دوپینگی که در انتظار صدوی رای قطعی هستند از 1.5 تا 4 سال در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم‌های جودو و تکواندو ناشنوایان ایران به دلیل کمبود منابع و فقدان حامی مالی، رقابت‌های جهانی ناشنوایان را از دست دادند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان گفت: فرق ورزشکاران ناشنوا با ورزشکاران شنوا این است که زندگی و کارشان وابسته به اعزام‌هاست.

خبرگزاری تسنیم

ترکیب تیم‌های ملی جودو آقایان و بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - ترکیب تیم ملی جودو مردان برای شرکت در مسابقات بزرگسالان قهرمانی آسیا مشخص شد و طی آن جودوکار استهبانی راهی این مسابقات خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ترکیب تیم ملی مردان و بانوان اعزامی به مسابقات جودو بزرگسالان قهرمانی آسیا اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ترکیب تیم ملی مردان و بانوان اعزامی به مسابقات جودو بزرگسالان قهرمانی آسیا اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با اعلام سایت فدراسیون جودو، مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان آسیا اول تا چهارم اردیبهشت ماه سال 1403 به میزبانی کشور هنگ کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب 11 جودوکار در بخش مردان و بانوان به این رقابت‌ها اعزام خواهد شد. اسامی نفراتی اعزامی به این رقابت‌ها به شرح ذیل است: تیم ملی مردان: وزن 66- کیلوگرم: ابوالفضل محمودی و حمیدرضا...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون جودو با اشاره به اینکه همه دنیا امروز صدای مردم مظلوم فلسطین شده‌اند، گفت: ارزش‌ها و اعتقادات بالاتر از مدال‌های فلزی و رفتن روی سکوی قهرمانی هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، گفت: مسائل قهرمانی و فرهنگی دو بال پرواز در ورزش هستند که اهمیت بالایی دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان آخرین تمرین جودوکاران پیش از اعزام به قهرمانی آسیا را از نزدیک تماشا کرد.

خبرگزاری تسنیم

چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی جودو بانوان از فردا آغاز خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی جودو بانوان از فردا پنج شنبه 16 فروردین ماه آغاز خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا چهارمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی جودو بانوان با حضور 10 ورزشکار آغاز خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، «تولد در سرزمین مارادونا» منتشر شد. اسم این کتاب شاید ما را به یاد فوتبال و فوتبالیست‌ها بیندازد، اما در واقع این کتاب خاطرات یک هنرپیشه تئاتر است که در آرژانتین متولد شده. چیز چندانی از اسلام نمی‌دانسته و طبیعتا چندان در قید و بند دین و احکام دینی نبوده. حالا اما او یک مبلغ مشهور دینی است که ما به اسم سهیل اسعد می‌شناسیمش. این کتاب خاطرات اوست که از...