دوشنبه 2 مهر 1403

جولان اراذل اوباش در تمرین استقلال

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
جولان اراذل اوباش در تمرین استقلال

اولین تمرین استقلال با نکونام با حمله وحشیانه اراذل به هواداران استقلال همراه شد تا این شخص که یکی از اوباش معروف است صحنه‌های عجیبی را خلق کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اولین تمرین تیم استقلال تهران با جواد نکونام برای حضور در فصل جدید فوتبال ایران با حواشی عجیب و غریبی همراه شد تا حاشیه از روز اول گریبان استقلال نکونام را بگیرد.

پیش از آغاز تمرین بنرهایی در مدح حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال و البته علی امیری قائم مقام باشگاه در کمپ حجازی توجهات زیادی را به خود جلب کرد که با پاره شدن این بنرها توسط هواداران ناراضی استقلال جرقه اولین تنش‌ها در اولین تمرین زده شد.

اما با آغاز تمرین و پس از تشویق سرمربی، هواداران استقلال که بشدت از عملکرد و نوع اداره باشگاه توسط کریمی ناراضی بودند شروع به شعار دادن علیه مدیریت کردند همین موضوع سبب شد تا یکی از اوباش معروف تهران به نام «هانی کرده» که در دوره‌هایی سروکله‌اش در تمرین‌های استقلال پیدا می‌شود و در دوره‌هایی نیز اصطلاحا پایش از باشگاه بریده می‌شود، صحنه‌های زشتی را در کمپ مرحوم ناصر حجازی خلق کند. این فرد که از اراذل و اوباش معروف است با بالا رفتن از نرده‌ها و حمله وحشیانه اقدام به ضرب و شتم برخی هواداران ناراضی کرد تا اصطلاحا صدای مخالفان را ساکت کند آنهم در کمپی که به نام ناصر حجازی است کسی که همواره راه را بر جولان افراد اینچنینی سد می‌کرد! نکته تامل برانگیز اما برخورد گرم و صمیمی شخص اول این روزهای استقلال یعنی حجت کریمی با این شخص در تمرین امروز استقلال است که جای بسی تامل دارد. انتهای پیام /