دوشنبه 2 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی صدها هزار نفر از ساکنان سرزمین اشغالی برای چندین هفته است که علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و سیاست‌های وی تظاهرات برپا می‌کنند، او در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی «لا ریپابلیکا» مدعی شده که دموکراسی در فلسطین اشغالی استوار است. نتانیاهو در اولین مصاحبه خود با یک روزنامه خارجی از زمان آغاز تظاهرات گسترده علیه اصلاحات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت 22.5 میلیارد تومان برای ب‌ام‌و صفر کیلومتر 2017 تعیین شده است.

خبرگزاری دانشجو

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی (ره) در نامه ای سرگشاده خطاب به وزیر علوم پیرامون اتفاقات دیروز دانشگاه و صحنه آشوبِ دانشگاهی پیشِ رو مطالبی را بیان کرد. متن کامل این نامه به شرح ذیل است: بسمه تعالی جناب آقای دکتر زلفی‌گلوزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری روز گذشته مصادف با 16 اسفند 1401 در نزدیکی پایان سال شمسی و تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور، و نیز هم‌زمان با پایان آشوب‌های دانشگاهی...

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: این که مد شده است هر اتفاق ناگواری می افتد می گویند "کار خودشونه"، زنگ خطری بزرگ برای هر نظام سیاسی است و هر حکمرانی مبتنی بر عقلانیت، باید بلادرنگ چاره ای برای این دو کلمه که نتیجه افت سرمایه اعتماد اجتماعی است، بیندیشد. اما در موضوع حاضر اولین سؤالی که باید پرسید این است که چرا نظام باید دست به چنین کار احمقانه ای بزند؟

وب‌گاه عصر ایران

این که مد شده است هر اتفاق ناگواری می افتد می گویند "کار خودشونه"، زنگ خطری بزرگ برای هر نظام سیاسی است و هر حکمرانی مبتنی بر عقلانیت، باید بلادرنگ چاره ای برای این دو کلمه که نتیجه افت سرمایه اعتماد اجتماعی است، بیندیشد. اما در موضوع حاضر اولین سؤالی که باید پرسید این است که چرا نظام باید دست به چنین کار احمقانه ای بزند؟

خبرگزاری مهر

محمدعلی زمانیان درباره احمد خالدی گفت: یک مدیر اگر می‌خواهد انقلابی باشد، ساختار و اطرافیانش را طوری می‌چیند و رفتارش طوری خواهد بود که این امید را ایجاد نکند که بخواهند با او لابی کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یافته‌های مطالعه گسترده‌ای از محققان پژوهشگاه اقیانوس‌شناسی و مطالعات جوی نشان می‌دهد، ساحل دریای خزر در محدوده رامسر آلوده‌ترین منطقه و رودخانه چالوس آلوده‌ترین رودخانه در حوضه آبریز این دریا از جهت وجود میکروپلاستیک‌هاست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کنعانی بیان کرد: خط قرمز ایران منافع ملی و حقوق قانونی و شناخته شده ملت ایران در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: انواری می‌گوید: گرانی امری طبیعی است و نمی‌توان به عملکرد تیم اقتصادی دولت ربطش داد. این روزها در حالی همه به دولت اعتراض دارند که اگر اقدامات دولت رئیسی نبود، شرایط اقتصادی بسیار بدتر می‌شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک عضو موتلفه گفت: این روزها در حالی همه به دولت اعتراض دارند که اگر اقدامات دولت رئیسی نبود، شرایط اقتصادی بسیار بدتر می‌شد. به همین دلیل هجمه‌هایی که این روزها به دولت وارد می‌شود، بی‌انصافی است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جامعه حرفه‌ای گردشگری سلامت ایران با اشاره به راه‌اندازی سامانه "جامع گردشگری سلامت" در آینده نزدیک گفت: با اجرای این پلتفرم دلالان و لیدرهای غیرمجاز در گردشگری سلامت مجبور می‌شوند فعالیت خود را در بستر این سامانه و به صورت قانونی انجام دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تعداد مدارس و نقاط مسمومیت، در روزهای اخیر روندی تصاعدی یافته که در پیوند با برخی رویدادها، بوی فتنه‌انگیزی و بهانه‌جویی برای شکل‌دهی موج جدید آشوب‌طلبی می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ترامپ ادعا کرد: وقتی من (از کاخ سفید) رفتم، ایرانی ها در حال انجام توافق بودند، زیرا ما آنها را در موقعیتی قرار دادیم که تقریباً مجبور بودند توافق کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امکانات و آپشن‌های گرانترین شاسی بلند چینی چری تیگو 9 باعث می‌شود که حسابی در بازار‌هایی مثل ایران، طوفان به پا کند و حتی کره‌ای‌ها را به گوشه رینگ بیاندازد! این خودرو بمب جدید بازار خودرو می شود؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در طول 24 ساعت گذشته، 11 نفر از بیماران کووید 19 در کشور جان خود را از دست دادند.