دوشنبه 2 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه فرارو

دبیر انجمن دوستداران میراث فرهنگی باغملک با بیان اینکه مشکل اصلی برای مرمت این بنای تاریخی محدودیت بودجه میراث فرهنگی است گفت: اگر مرمت و حفظ این اثر تاریخی به بهانه کمبود بودجه و... به تعویق بیفتد نابودی و تخریب این سرمایه ارزشمند تاریخی و فرهنگی قطعی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که همه نگاه‌ها به بحران اوکراین و بالن‌های چینی است، دولت بایدن ظاهرا مخالفت دیرینه ایالات متحده با اسرائیل را کنار گذاشته تا آنگونه که گروهی از ناظران مدعی‌اند، نبردی هولناک در منطقه را آغاز کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

براساس آمار در جنوب، مرکز و دشت‌های غرب و جنوب غرب استان تهران شاهد بیشترین فرونشست است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ارتش تایوان مدعی شده که در بازه 24 ساعت گذشته، چهار هواپیمای نظامی و سه کشتی نیروی دریای چین را در اطراف تایوان شناسایی کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت عمده فروشی میوه و سبزیجات در هفته جاری (8 تا 14 اسفند 1401) از سوی میدان مرکزی میوه و تره بار تهران اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

البرت بغزیان اقتصاددان می گوید شوکی مثل تغییر ریل در مذاکرات هسته ای می تواند باعث کاهشی شدن قیمت دلار شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از بحران و آمار صیغه پولی در کشور با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه فرارو

وعده دستگاه‌های نظارتی برای قانونمندکردن بازار ارز و جلوگیری از دلال بازی تحقق نیافته است. مشاهدات میدانی خبرنگار 20:30 نشان می‌دهد دلالان همچنان در این بازار جولان می‌دهند.

خبرگزاری مهر

تصاویری از جولان سودجویان بازار ارز در تهران را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اسدالله بادامچیان در گفتگویی مدعی شده در دولت حسن روحانی ویتنام خواستار ارتباط با حزب موتلفه اسلامی شده‌است.

وب‌گاه مشرق نیوز

صبح امروز با حضور رییس جمهور از برخی طرح‌های احیای دریاچه ارومیه ازجمله سامانه انتقال آب به دریاچه ارومیه به عنوان بزرگترین طرح زیست محیطی خاورمیانه بهره برداری شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس جمهور گفت: احیای دریاچه ارومیه یک دغدغه ملی است و نشان دهنده اهمیتی است که جمهوری اسلامی و دولت مردمی برای حیات دریاچه ارومیه و حفاظت از محیط‌زیست قائل است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رییس جمهور ضمن تشکر از دولت قبل و همه کارگران و مهندسان و تلاشگرانی که در افتتاح این پروژه نقش آفرینی کردند افزود: قرارگاه خاتم النبیا در اجرای این طرح به معنای واقعی جهاد کرد و تلاش شبانه روزی و سه شیفته برای انجام به موقع و فنی این طرح از افتخارات مهندسی ایرانی است.