دوشنبه 2 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری تسنیم

تهیه‌کننده سریال «حبیب» به چند اتفاق اشاره کرد که یکی به موشک‌های اسرائیل برمی‌گشت و یکی هم بمب‌های خنثی نشده‌ای بود که عواملِ سریال را راهی بیمارستان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه شیراز گفت: شیطان برنامه‌ریزی می‌کند تا شما را از نظر اقتصادی زمین بزند، این جنگی که در عرصه ارزی این چند روز به وجود آوردند جنگ است و توقع از مدیران و مسئولان دولتی این است که در مقابل این قضیه آرایش جنگی بگیرند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ابتکار تصریح کرد: در این سال‌ها خانم‌ها مشکلات و تبعیض‌هایی داشتند و نسبت به حفظ جایگاه زن در جامعه بی‌توجهی شده است اما مسئله‌ای که فقط روی آن حساسیت وجود داشته، بحث پوشش و حجاب بوده است. آیا این اصل شده است و همه چیز را فراموش کرده‌ایم؟

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس اتحادیه بنکداران و طاقه‌فروشان پارچه تهران گفت: بیش از 55 درصد از پارچه‌های موجود در بازار، وارداتی است و نوسانات ارزی، باعث افزایش قیمت پارچه می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همراه داشتن برخی داروها البته با نظارت پزشک یا داروساز و تأیید او می‌تواند در مسافرت‌ها مانع از بروز برخی بیماری‌ها و انجام درمان‌های اولیه تا رسیدن به مراکز درمانی شود.

خبرگزاری مهر

اختتامیه دومین جایزه کتاب روایت پیشرفت با معرفی آثار برگزیده اش به ایستگاه آخر رسید. ولی این جایزه همان قدر که موضوعش متفاوت است، یک اختتامیه غیرمرسوم و متفاوت داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

نگارنده از کوتاهی دستگاه های اطلاعاتی در شناسایی عوامل مسمومیت دانش آموزان می گوید و گروه‌های نفوذی را عامل این سریال می‌داند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری زن و شوهری که با تهیه فیلم سیاه از یک زن 30 ساله اخاذی می کردند خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحویل دادن سفارت افغانستان در تهران به دیپلماتهای طالبان با واکنش جدی شورای مقاومت ملی افغانستان و همه گروههای افغانی اعم از شیعه و سنی مواجه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در این هفته سفارت افغانستان در تهران به نیروهای طالبان واگذار شد که این اقدام نه‌تنها به معنای گام برداشتن در مسیر به رسمیت شناختن حاکمیت تروریستهای طالبان بر ملت افغانستان است، بلکه به معنای پذیرش سلطه طالبان بر میلیونها نفر از اتباع افغانستانی مقیم ایران و قرار دادن آنان در چنبره تصمیمات دیپلماتهای طالبان می‌باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: عرصه فضای مجازی نباید جای جولان بیگانگان به‌ویژه بدخواهان ایران و انقلاب ما باشد. در حکمرانی سرزمینی از دانش و فناوری‌های نوین کشورهای مختلف بهره گرفته‌ایم و این کار اشکالی هم ندارد اما حاکمیت این فضا با ما است، نسخه‌نویسی برای جامعه را خودمان باید انجام بدهیم.

وب‌گاه فرارو

زوجی که با تهیه فیلم سیاه دست به اخاذی چند صد میلیونی زده بودند رسوا شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک منبع آگاه می‌گوید مولوی عبدالغفار نقشبندی از کشور متواری شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک منبع آگاه گفت: عبدالغفار نقشبندی یکی از عاملان دخیل در آشوب‌های اخیر سیستان و بلوچستان به خارج از کشور متواری شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سکوت دستگاه امنیتی در ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان، موجب راندن تفاسیری از سوی داخلی‌ها شده که شاید نسبت کمتری با واقعیت داشته باشد و می‌توان آن را صرفاً فرضیه قلمداد کرد.