جمعه 30 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد در پاسخ به تجاوزات نظامی رژیم صهیونیستی، یک پادگان ارتش این رژیم در جولان اشغالی را هدف قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد در پاسخ به تجاوزات نظامی رژیم صهیونیستی، یک پادگان ارتش این رژیم در جولان اشغالی را هدف قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد در پاسخ به تجاوزات نظامی رژیم صهیونیستی، یک پادگان ارتش این رژیم در جولان اشغالی را هدف قرار داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ابراهیم رییسی در چرایی معرفی حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش گفته بود: «جلسه‌ای داشتیم با نام آوران ورزش. به من گفتند40 سال است در ورزش چهره‌های سیاسی انتخاب می‌شوند. در حالی که ما در ورزش چهره‌هایی داریم که سوابق خوبی دارند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه جنگی حزب الله لبنان بامداد یکشنبه از شلیک بیش از 60 موشک به پایگاه‌های نظامی و توپخانه‌ای صهیونیست‌ها در جولان اشغالی و اصابت دقیق آن خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه جنگی حزب الله لبنان بامداد یکشنبه از شلیک بیش از 60 موشک به پایگاه‌های نظامی و توپخانه‌ای صهیونیست‌ها در جولان اشغالی و اصابت دقیق آن خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار در حومه دمشق خبر دادند.

وب‌گاه عصر ایران

ریزش مخاطب مدیران صدا و سیما را به صرافت دعوت از مجریان سابق انداخت و خبر به شهبازیِ پاورقی که رسید قهر کرد و گفت: «قرار نیست بسیجی فحش‌خور زمان فتنه و جنگ باشه و در عافیت، سلاح‌ورزی‌ها و رشیدپورها و آخوندی‌ها، در میدان اقتصاد و فرهنگ و سیاست جولان بدن» و برگشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل سازمان ملل گفت: ما قدرت توقف جنگ در غزه را نداریم، من از کسانی که قدرت توقف آن را دارند می خواهم در این زمنیه تلاش کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر تازه‌ترین آمار روز گذشته در مجموع بیش از 2000 مورد جدید ابتلا به کروناویروس در جدولِ «آمار جهانی کرونا» ثبت و شش فوتی گزارش شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از رزمندگان در بخشی از کتاب خاطرات خود با عنوان «به اروند رسیدیم»، به بیان خاطرات خود از عملیات فتح‌المبین پرداخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گزارش رسانه‌های صهیونیستی یک مبارز فلسطینی در اقدامی ضد صهیونیستی، بمبی را به سمت اتوبوس در جنوب شرق بیت لحم پرتاب کرده و باعث خسارت به این اتوبوس شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، در پی حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اردوگاه‌های البریج و النصیرات در مرکز نوار غزه 24 فلسطینی به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند. ساعاتی پیش رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز چهارشنبه مناطق مرکزی نوار غزه را بمباران کردند که در پی آن شماری شهید و زخمی شدند. وزارت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی عراق از هدف قرار دادن فرودگاه بن گورین واقع در اراضی اشغالی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، با گذشت چند ماه از حمله‌های مداوم رژیم صهیونیستی به نوار غزه و تلاش آمریکا و حامیان این رژیم در به‌شکست‌کشاندن همه تلاش‌های بین‌المللی برای توقف جنگ و برقرارری آتش‌بس در غزه، نیرو‌های رژیم صهیونیستی دیشب و بامداد امروز چهارشنبه با حمله‌های هوایی، زمینی، و توپخانه‌ای مراکز مختلف نوار غزه و کرانه باختری را هدف قرار دادند. حمله جنگنده‌های رژیم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد که اسرائیل در یک تجاوز هوایی به چند هدف نظامی در حومه دمشق حمله کرده است. المیادین به نقل از یک منبع وزارت دفاع سوریه گزارش داد سامانه‌های پدافندی این کشور به حمله موشکی اسرائیل پاسخ داد و بعضی از این موشک‌ها را ساقط کرد. این منبع گفت: این حمله تلفاتی به جا نداشته و تنها باعث خسارات مادی شده است. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی...