جمعه 30 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی از وزیر جنگ این رژیم خواست علیه لبنان اعلام جنگ کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی با اشاره به حملات امروز حزب‌الله به پایگاه‌های این رژیم گفت که حزب‌الله با شلیک بیش از 100 راکت به دنبال تضعیف گنبد آهنین است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های عبری زبان اشاره کردند که شلیک 135 موشک از لبنان از ساعات صبح امروز تشخیص داده شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره زمان ورود خودروهای برقی به تهران گفت: کار ثبت سفارش مربوط به قرارداد چین در هفته جاری با کمک دولت انجام می‌شود و امیدواریم بتوانیم در بهار سال آینده نخستین بخش از این خودروها را وارد کشور کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فیلم جدید نولان در مراسم اسکار امسال توانست در هفت بخش بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین فیلمبرداری، بهترین موسیقی متن و بهترین فیلم به عنوان برگزیده انتخاب شود.

وب‌گاه عصر ایران

به نوشته نشریه سپاه پاسداران، «راه «اصلاح امور» از صندوق رای می‌گذرد و قهر با صندوق بسترساز جولان بدخواهان این ملت است و متاسفانه خاتمی به واسطه همنشینی با رادیکال ها راه دوم را انتخاب کرده است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان از هدف قرار دادن پایگاه‌های پدافند هوایی و موشکی اسرائیل در شمال سرزمین‌های اشغالی با بیش از 100 راکت خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل با صدور بیانیه ای از هدف قرار دادن سکوهای موشکی در منطقه جولان خبر داد.

وب‌گاه گسترش

وزارت اقتصاد در ماه‌های ابتدایی سال گذشته، فعالیت بانک‌ها در بازارهای مسکن، طلا، سکه و ارز را ممنوع کرد. در صورتی که کارشناسان معتقدند که اساس این مشکل، ناامنی اقتصاد ایران برای سرمایه‌گذاران است و این ممنوعیت ها مشکلی را دوا نمی کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گزارش‌های رسانه‌ای دقایقی قبل از حمله موشکی گسترده حزب الله لبنان علیه مواضع اسرائیل خبر دادند.

وب‌گاه عصر ایران

ارتش اسرائیل مدعی است، در پاسخ به حملات پهپادی حزب‌الله لبنان به جولان اشغالی سوریه در روزهای اخیر، 2 ساختمان وابسته به حزب‌الله لبنان را در شرق این کشور هدف گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جنگنده‌های اسرائیلی برای دومین بار از زمان آغاز جنگ غزه، شهر بعلبک را بمباران کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی عراق بامداد در بیانیه‌ای اعلام کرد که فرودگاه «بن‌گوریون» در تل‌آویو را با پهپاد هدف قرار داده است.

وب‌گاه فرارو

مردم از وضعیت نابسامان اقتصادی و عدم ثبات قیمت‌ها ناراضی هستند و سخنرانی و وعده دادن و تایید وجود مشکلات اقتصادی، دردی از وضعیت معیشتی مردم درمان نخواهد کرد. وظایفی که در اصول 43، 44 و 45 قانون اساسی برای دولت پیشبینی شده؛ تصریح به طراحی و تنظیم برنامه‌ریزی صحیح در عرصه اقتصاد کشور است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز 1403 و لیالی قدر اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: