جمعه 30 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان از شهادت یکی از رزمندگان خود در جنگ با اسرائیل خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ماه مبارک رمضان در حالی از امروز در غزه آغاز شد که آوارگان جنگی به جای منازل‌شان، در مراکز پذیرش اقدام به قرائت قرآن کریم کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب الله لبنان امروز چند اسرائیل را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

وب‌گاه گسترش

بامداد امروز، نودوششمین دوره جایزه اسکار با اجرای جیمی کیمل آغاز شد. دوره‌ای که طبق پیش‌بینی‌ها، برگزیدگان چند شاخه مهم آن مشخص بود و در چند شاخه نیز انتخاب‌هایی به دور از گمانه‌زنی‌ها صورت گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی لبنان روز دوشنبه با شلیک موشک‌های برکان، پایگاه «الراهب» و محل استقرار نظامیان دشمن اطراف آن را هدف قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان تجهیزات جاسوسی اسرائیل در پایگاه الرادار و چند پایگاه دیگر را هدف حملات خود قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه سوریه تاکید کرد که که مساله فلسطین، مساله اصلی سوریه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از حمله های سنگین موشکی مقاومت اسلامی لبنان به جولان اشغالی و مزارع اشغالی شبعا خبر دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطردرمجدل شمس در جولان اشغالی خبر دادند. منابع صهیونیست اعلام کردند که حمله موشکی از جنوب لبنان به شمال جولان اشغالی انجام شده است. همزمان خبرنگار الجزیره از شلیک 30 موشک از جنوب لبنان به سمت مواضع رژیم صهیونیستی در مناطق مزارع اشغالی شبعا و جولان اشغالی خبر داد. از سوی دیگر حزب الله لبنان اعلام...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان اورژانس از آماده‌باش اورژانس کشور در ایام نوروز با 1385 پایگاه شهری برای خدمت‌گزاری به مردم خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پلیس پاکستان آمار 2 کشته و یک زخمی را در اثر انفجار بمب در شهر پیشاور که احتمال انتحاری بودن آن نیز مطرح است، تایید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حضور برخی هنرمندان و بازیگران سینما و سلبریتی‌ها در رشته‌ای مانند تنیس، این روزها با حاشیه‌هایی همراه بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ شایان دنیادیده: انتخابات مجلس دوازدهم درحالی برگزار شد که برخی مخالفان سیاسی و اسم و رسم دار «محمدباقر قالیباف» توانستند با آرا بالاتر از او در تهران وارد بهارستان شوند؛ مخالفانی که حتی هفته‌های قبل از شروع انتخابات نشان دادند هدفشان تغییر در هیات رئیسه و گوشه نشین کردن چهره‌های نزدیک به رئیس مجلس یازدهم و در نهایت تکیه زدن بر مسند ریاست...

وب‌گاه عرشه آنلاین

هرچه به نوروز نزدیک شویم، دل آسمان سبک خواهد شد و از آن طرف فتیله دما بالا می‌رود. دیگر از سوز و برف و سرما خبری نیست وضعیت هوای تهران نیمه‌ابری تا ابری، گاهی همراه با بارش باران و وزش باد شدید پیش‌بینی شده. باران با این هیبت برای ماشین تازه از کارواش برگشته یا پنجره‌هایی که با دقت گردگیری شده‌اند، آفت است، ولی باد کیفیت هوا را تا محدوده زرد یا «قابل قبول» افزایش می‌دهد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای شنبه شب اعلام کرد که نیروهای اسرائیل را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.