شنبه 31 شهریور 1403

جولان

جولان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، منابع خبری اعلام کردند که آژیر خطر برای اولین بار از زمان شروع جنگ از بیم حمله پهپادی در غور اردن به صدا درآمد. رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در مناطقی از شمال فلسطین اشغالی و نیز جولان اشغالی، الجلیل سفلی و طبریا خبر دادند. همزمان کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی از شلیک موشک ضدزره از جنوب لبنان به...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این فیلم بازیگرانی چون مرتضی امینی تبار، الهام نامی، نوید لایقی مقدم، یوسف تیموری، نهال دشتی، محمد رشنو و با هنرمندی نادر سلیمانی به ایفای نقش می‌پردازند. ایسنا: فیلمبرداری فیلم سینمایی " قهرمان جندی شاپور" به کارگردانی مهدی صاحبی و تهیه کنندگی ابوذر پور محمدی، محصول بنیاد فرهنگی روایت فتح به روزهای پایانی رسیده است. به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، فیلمبرداری این اثر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محققان به شواهد جدیدی از تاثیر ضدپیری داروی متفورمین دست یافتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: 9 نفر بر اثر 2 حادثه گازگرفتگی دچار مسمومیت شده و به بیمارستان منتقل شدند. رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: 9 نفر بر اثر 2 حادثه گازگرفتگی دچار مسمومیت شده و به بیمارستان منتقل شدند. به گزارش عرشه آنلاین، داریوش تقی‌لو در رابطه با اولین حادثه گازگرفتگی، اظهار کرد: در پی اعلام نشت گاز در ساعت 00:53...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمهور گفت: امروز در کنار پیکر مطهر شهداو بدن‌های مجروح، معلول و آسیب دیده از ظلم دشمنان، عداوت و شرارت اشرار، مردمی با بصیرت، انقلابی و در صحنه که در عرصه های مختلف درخشیدندقرار دارند و ما هم در کنار آنها هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با حمله حماس به اسرائیل، رویکرد مسکو به خاورمیانه تغییر کرده است. روسیه تلاش دارد تا از این فرصت استفاده کرده و به حضور آمریکا در منطقه پایان دهد؛ حتی اگر بهای چنین فعلی تیره تر شدن روابط مسکو با تل‌آویو باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حالی که رژیم صهیونیستی آغاز مرحله سوم جنگ را به شکل رسمی اعلام نکرده اما نحوه عملکرد ارتش این رژیم در نوار غزه از جمله کاهش تعداد نیروهایش نشان‌دهنده این است که این مرحله آغاز شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون قرآن و عترت بر حکمرانی قرآنی فرهنگ و هنر بر اساس سندی که با عنوان منشور قرآنی تهیه شده است، تاکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

50 نفر در یک مراسم عروسی در مرودشت مسموم شدند. افرادی که در این تالار عروسی دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شده بودند به مراکز درمانی شهر مرودشت منتقل شده و مراحل درمان را طی کردند و اکنون همه این افراد از بیمارستان مرخص شده‌اند. مدیران خودور ام وی ام (صفحه خبر - میان مطلب)

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری تلخ از وضعیت نامساعد آوارگان فلسطینی در منطقه رفح منتشر شده است که حکایت از صف طولانی آن ها برای دریافت آب آشامیدنی دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس دهم شورای اسلامی می‌گوید: پرونده‌های فساد همواره در قالب یک مثلث کثیف شکل گرفته که یکی از اضلاع آن مدیران و سیاستمداران هستند که بعضاً ساده‌لوح و بعضاً فرصت‌طلبی که این مثلث را تطهیر می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن کوهکن، عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری و نماینده ادوار مجلس می‌گوید: جوسازی ها بر روی بلاهنر اثر نمی کند. منهای زرنگی های خاص خودش که در اداره مجلس دارد، یک ویژگی ایشان خیلی بارزش این است که اصلا ریاست طلب نیست.

خبرگزاری دانشجو

نحوه اجرای طرح واگن ویژه بانوان و روش‌های ممنوعیت ورود آقایان به حریم این واگن‌ها در کشور‌های مختلف با توجه به فرهنگ جامعه، ارزش‌های حاکم و قوانین متعارف در هر کشور کاملاً متفاوت است؛ اما در مجموع نظر عموم مردم کشور‌هایی که این طرح در متروی آن اجرا شده بخصوص بانوان مثبت است.