شنبه 31 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه مشرق نیوز

این هفته، ماجرای پاداش فدراسیون فوتبال به ملی‌پوشان و تخصیص حواله واردات خودرو به آنها حاشیه‌های زیادی ایجاد کرد و دوباره موضوع تبعیض میان فوتبالیست‌ها و سایر ورزشکاران را سر زبان‌ها انداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حاج‌علی‌اکبری بیان کرد: تا زمانی که انتخابات در محیط امن، رقابتی، با مشارکت گسترده و سلامت باشد، حرکت ملت ایران به‌سوی قله‌ها تضمین می‌شود. انتخابات هدیه‌ی انقلاب اسلامی به ملت ایران برای آزادی و استقلال ملت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه تهران گفت: دشمنان ما عمیقاً کینه‌ی زنان مسلمان ما را به‌دل دارند و دنبال ضربه‌زدن هستند؛ چون بانوی ایرانی الگوی سومی را به بشر ارائه کرده و تمدن متوحش را به چالش کشیده است.

خبرگزاری تسنیم

امام جمعه موقت تهران گفت: دشمنان ما عمیقاً کینه‌ی زنان مسلمان ما را به‌دل دارند و دنبال ضربه‌زدن هستند؛ چون بانوی ایرانی الگوی سومی را به بشر ارائه کرده و تمدن متوحش را به چالش کشیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار سعید منتظرالمهدی خطاب به مسیحیان کشور نوشت: جا دارد از مسیحیان عزیز کشورمان که با رعایت صفات خوب و پسندیده ای همچون قانون‌مندی، نوع دوستی، وطن دوستی و تعهد کاری ما را در تولید و افزایش امنیت یاری می‌کنند تشکر کنم؛ امیدواریم سال نو برای این عزیزان و دیگر هموطنان مان سرشار از همه خوبی‌ها باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، تلویزیون دولتی سوریه از شنیده شدن صدای انفجار در حومه دمشق خبر داد و دقایقی بعد صدای انفجار را ناشی از حملات تجاوز آمیز رژیم صهیونیستی اعلام کرد. به گفته تلویزیون سوریه، تجاوزات اسرائیلی اطراف پایتخت، دمشق را هدف قرار داده است. در عین حال، خبرگزاری دولتی سوریه موسوم به سانا تأیید کرد که پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف متخاصم در اطراف دمشق...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منابع خبری سوری اعلام کردند که حمله هوایی ساعاتی پیش اسرائیل به حومه دمشق خسارت جانی نداشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری سوری اعلام کردند که حمله هوایی ساعاتی پیش اسرائیل به حومه دمشق خسارت جانی نداشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده مرزبانی هرمزگان از متلاشی شدن اعضای باند سابقه داری که اقدام به سرقت مشک‌های ماری در دریا می‌کردند خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، مقاومت اسلامی عراق از عملیات جدید خود علیه یکی از پایگاه‌های نظامیان آمریکایی در منطقه خبر داد. مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که پایگاه نظامیان آمریکایی در میدان گازی کونیکو واقع در سوریه را هدف قرار داده است. بر اساس بیانیه صادرشده از سوی مقاومت اسلامی عراق در این عملیات پایگاه نظامیان آمریکایی در میدان گازی کونیکو موشک‌باران شده است. شب گذشته...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه سوریه در نامه‌ای به سازمان ملل و شورای امنیت، خواستار مسئولیت‌پذیری آن‌ها در قبال حملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سوریه از دبیر کل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت خواست تا مسئولیت خود را در پایان دادن به سیاست‌های متجاوزانه رژیم صهیونیستی که اوضاع منطقه را شعله‌ور و صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی را تهدید می‌کند، بر عهده بگیرند. وزارت امور خارجه سوریه 2 نامه جداگانه و مشابه برای دبیر کل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت درباره تجاوزی که رژیم اشغالگر صهیونیستی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گروه مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که در حمایت از نوار غزه و پاسخ به کشتار فلسطینی‌ها در حمله‌های رژیم صهیونیستی، یک هدف مهم و حیاتی در جنوب شهرک «الیاد» واقع در بلندی‌های جولان اشغالی را هدف قرار داده است. برخی منابع غیررسمی نیز گزارش‌های تاییدنشده‌ای از هدف قرار گرفتن یک فرودگاه هواپیما‌های بدون سرنشین رژیم صهیونیستی در این حمله منتشر کردند. پیش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروه مقاومت اسلامی عراق بامداد پنجشنبه با سلاح‌های مناسب یک مرکز جاسوسی وابسته به اسرائیل در شمال شرق اربیل را هدف قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروه مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد بامداد پنجشنبه با سلاح‌های مناسب یک مرکز جاسوسی فنی وابسته به اسرائیل در شمال شرق اربیل را هدف قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری بامداد پنجشنبه از حمله مقاومت اسلامی عراق به منطقه‌ای در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.