شنبه 31 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه خبر آنلاین

موزاییک استعاره‌ها کتابی است که به‌تازگی به کوشش بهمن مقصودلو توسط نشر برج روانه‌ی بازار کتاب شده است. این کتاب شامل یک گفت‌وگوی مفصل با بهرام بیضایی درباره‌ی زندگی حرفه‌ای او و سه گفت‌وگو با زنان نقش اول فیلم‌های او یعنی پروانه معصومی، سوسن تسلیمی و مژده شمسایی است. مقصودلو خود دانش‌آموخته‌ی مطالعات سینما در مقطع دکترا از دانشگاه کلمبیا است و چندین فیلم داستانی و مستند تحسین‌شده از...

وب‌گاه الف

فعالیت رسانه‌ای «محمدباقر نوبخت» این روزها روی دور تند افتاده است؛ با توجه به در پیش‌بودن انتخابات، این حضور فعالانه نمی‌تواند بی‌ربط به «تلاش برای کسب سرلیستی در پایتخت» باشد.

وب‌گاه فرارو

به‌گفته سعید بیگی، مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران «اگر در برخی از اپلیکیشن‌هایی که آگهی اینترنتی می‌گذارند جست‌وجو کنید، می‌بینید درحال استخدام دستفروش با حقوق‌های خیلی بالا مثل روزانه 700هزار، 800هزار یا یک‌میلیون تومان هستند و نشان می‌دهد که مراودات ناسالمی وجود دارد.»

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار تنگسیری در گفتگو با برنا گفت: حاج قاسم ویژگی های زیادی داشت یکی از آنها شجاعت ایشان بود که به تنهایی به قلب دشمن زدن معروف بود.

وب‌گاه فرارو

دیروز (شنبه 9 دی ماه) روند نرخ شاخص ارزی در معاملات غیر رسمی بازار ارز تهران، افزایشی بود؛ دلار نخستین معاملات صبح دیروز را در حوالی رقم 50 هزار و 300 تومان آغاز کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اصلاح طلب تاکید کرد: پیچیدگی‌های سیاسی و نظامی در منطقه ما به شدت بالا رفته است و دولت ایران باید برای عبور از تنگناهای موجود علاوه بر اراده ملی از خرد جمعی همه صاحب‌نظران وطن‌دوست استفاده کند. یک اشتباه کوچک ممکن است خسارات زیادی برای کشور ایجاد کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اطلاعات در یادداشتی به مناسبت ترور سیدرضی موسوی از فرماندهان ارشد سپاه قدس در سوریه چند پرسش مهم در این زمینه مطرح کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته دانشمندان، افزایش در تعداد افرادی که از بیماری التهاب معده‌ای روده‌ای رنج می‌برند، می‌تواند با یک سویه جدید کرونا مرتبط باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، متن پیام احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت فرارسیدن روز بصیرت و میثاق امت با ولایت به شرح زیر است: «فَاصبِر اِنَ وَعدَ اللَهِ حَق وَلا یَستَخِفَنَکَ الَذِینَ لا یُوقِنُونَ» پس تو صبر پیشه کن، که وعده خدا حق است و مراقب باش که مردم بی علم و یقین و ایمان تو را به خفت و سبکی نکشانند. «سوره روم آیه 60» یوم الله...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برای هشتاد و پنجمین روز، ارتش اسرائیل به بمباران بسیاری از مناطق نوار غزه ادامه می‌دهد و صدها کشتار، هزاران شهید و ده‌ها هزار زخمی برجای گذاشته‌است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در پیامی نهم دیماه را یادآور فصلی نوین در تعمیق و تجلی پیوند امت اسلامی با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) دانست. متن پیام احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت فرارسیدن روز بصیرت و میثاق امت با ولایت به شرح زیر است: «فَاصبِر اِنَ وَعدَ اللَهِ حَق وَلا یَستَخِفَنَکَ الَذِینَ لا یُوقِنُونَ» پس...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، در ادامه تنش‌ها در سوریه و فلسطین اشغالی، خبرگزاری فرانسه به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پس از اصابت دو موشک شلیک شده از خاک سوریه به جولان، حملاتی علیه سوریه انجام دادیم. ارتش رژیم صهیونیستی به جزییات عملیات تجاوزکارانه خود علیه سوریه اشاره‌ای نکرده است. شامگاه روز گذشته، رسانه‌های اسراییلی اعلام کرده بودند که...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طی ساعات گذشته برخی از پایگاه‌های آمریکا در منطقه هدف حملات مقاومت اسلامی عراق قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طی ساعات گذشته برخی از پایگاه‌های آمریکا در منطقه هدف حملات مقاومت اسلامی عراق قرار گرفت.