شنبه 21 مهر 1403

حادثه‌های رانندگی شرق استان سمنان یک کشته و 10 مصدوم داشت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
حادثه‌های رانندگی شرق استان سمنان یک کشته و 10 مصدوم داشت

شاهرود - ایرنا - معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: حادثه‌های رانندگی امروز یکشنبه در محورهای مواصلاتی شرق استان سمنان یک کشته و 10 مصدوم داشت.

ناصر سلمانپور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: خودروی دنا ساعت 11 و 26 دقیقه امروز ابتدای جاده شاهرود به روستای دستجرد بیارجمند واژگون شد.

وی با بیان اینکه این حادثه پنج مصدوم داشت، ادامه داد: مصدومان این حادثه پس از اقدام‌های اولیه کارشناسان اورژانس پایگاه 115 بیارجمند برای ادامه درمان به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود همچنین از واژگونی خودروی ال 90 در محور کاهک به عباس آباد خبر داد و اظهار داشت: ساعت 13و 26 دقیقه این حادثه در پنج کیلومتر قبل از روستای عباس آباد رخ داد که یک خانم 15 ساله سر صحنه فوت کرد.

وی افزود: پنج مصدوم حادثه نیز برای ادامه معالجه پس از اقدامات اولیه توسط کارشناسان اورژانس عباس آباد و میاندشت میامی به بیمارستان امام حسین (ع) انتقال داده شدند.

محور شاهرود - سبزوار از راه های پرتردد کشور است، هر ساله حدود 20 میلیون رفت و آمد در این مسیر انجام شده و تعدادی حوادث رانندگی به وقوع می پیوندد.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با 40 کارشناس در 15 پایگاه جاده ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و 30 دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با 13 تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی دراین مرکز آماده است.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود 40 هزار تن جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س*