دوشنبه 16 مهر 1403

حباب درهم سقوط کرد / دلار استارت کاهش را زد؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
حباب درهم سقوط کرد / دلار استارت کاهش را زد؟

براساس پیگیری خبرنگار اقتصادنیوز از معامله‌گران فنی، تداوم اختلاف نرخ دلار تهران با نرخ دلاری درهم و تتر منجر به تغییر مسیر دلار از صعودی به نزولی خواهد شد.

به گزارش اقتصادنیوز، بازار ارز در روز یکشنبه شاهد نوسان قیمت‌ها در سایه اخبار سیاسی بود؛ روندی که در پی آن سرمایه‌گذاران تغییر رفتار دادند و بازار ارز و سکه در سایه هیجانات فعالان بازار حرکت کرد. حباب درهم نیز در جریان معاملات روز یکشنبه کاهش یافت و به 384 تومان رسید. براساس بررسی خبرنگار اقتصادنیوز، میزان فعلی پایین‌ترین سطح حباب از اوایل مهرماه است؛ موضوعی که به کاهش هیجانات در بازار کمک خواهد کرد.

با این حال، معاملات روز گذشته در حالی سپری شد که قیمت دلار در هرات و تهران در کانال جدید قرار گرفتند. دلار هرات معاملات خود را با گپ منفی 120 تومان در 62 هزار و 270 تومان آغاز کرد و با نوسان مثبت وارد کانال جدید شد؛ دلار در بازار تهران هم مسیر هرات را دنبال کرد. نوسانات روزانه دلار هرات در روز گذشته حدود 1 هزار تومان بود که باعث ایجاد فشار روانی بر بازار شد.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «حباب درهم سقوط کرد؛ سیگنال مهم به قیمت دلار رسید / پیش‌بینی قیمت دلار امروز 16 مهر 1403» بخوانید.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.