چهارشنبه 13 تیر 1403

حجاریان خطاب به جلیلی: چه اتفاقی رخ داده که از داعش گذر کرده و مقابله با زنان و دختران ایرانی را عمق راهبردی جدید معرفی کردید؟

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
حجاریان خطاب به جلیلی: چه اتفاقی رخ داده که از داعش گذر کرده و مقابله با زنان و دختران ایرانی را عمق راهبردی جدید معرفی کردید؟

تئوریسین سیاسی اصلاحات خطاب به جلیلی نوشت: شما حجاب را عمق راهبردی جمهوری اسلامی خواندید حال آن‌که قبلاً حضور نیابتی ایران در منطقه را عمق راهبردی می‌دانستید. چه اتفاقی رخ داده که از سوریه و داعش گذر کرده و خیابان‌های وطن و مقابله با زنان و دختران ایرانی را عمق راهبردی جدید معرفی کرده‌اید؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید حجاریان، تئوریسین سیاسی در شبکه اجتماعی ایکس خطاب به سعید جلیلی نوشت:

سؤالاتی از آقای جلیلی - 1

ذیل تفکرات جنابعالی و همچنین در دوره دبیری «شعام» قطعنامه‌هایی علیه ایران صادر و تحریم‌های نفتی و بانکی خسارت‌بار علیه کشور به بار آمد. تاکنون نشانه‌ای از تغییر منطق / استراتژی شما رؤیت نشده است. آیا دولت شما دولتِ تداومِ قطعنامه‌ها و تحریم‌ها خواهد بود؟

سؤالاتی از آقای جلیلی - ش 2

شما حجاب را عمق راهبردی جمهوری اسلامی خواندید حال آن‌که قبلاً حضور نیابتی ایران در منطقه را عمق راهبردی می‌دانستید. چه اتفاقی رخ داده که از سوریه و داعش گذر کرده و خیابان‌های وطن و مقابله با زنان و دختران ایرانی را عمق راهبردی جدید معرفی کرده‌اید؟

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1926970
حجاریان خطاب به جلیلی: چه اتفاقی رخ داده که از داعش گذر کرده و مقابله با زنان و دختران ایرانی را عمق راهبردی جدید معرفی کردید؟ 2
حجاریان خطاب به جلیلی: چه اتفاقی رخ داده که از داعش گذر کرده و مقابله با زنان و دختران ایرانی را عمق راهبردی جدید معرفی کردید؟ 3