سه‌شنبه 3 مهر 1403

حرف‌های مهم گاریدو درباره دربی

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
حرف‌های مهم گاریدو درباره دربی

خوان کارلوس گاریدو می‌گوید پرسپولیس برای برد در دربی به صبر نیاز خواهد داشت. خوان کارلوس گاریدو دقایقی پیش وارد سالن نشست خبری اراک شد تا به سوالات خبرنگاران مستقر در تنها هتل شهر اراک پاسخ دهد. صحبت‌های ابتدایی؟ سلام به همگی، خیلی ممنون. دربی همیشه بازی خاصی است. همانطور که خدمت شما عرض کردم این بازی هم برای طرفداران ما و هم خودمان مهم است. دو رقیب ورزشی خیلی بزرگ هستند که خیلی شور...

خوان کارلوس گاریدو دقایقی پیش وارد سالن نشست خبری اراک شد تا به سوالات خبرنگاران مستقر در تنها هتل شهر اراک پاسخ دهد.

صحبت‌های ابتدایی؟ سلام به همگی، خیلی ممنون. دربی همیشه بازی خاصی است. همانطور که خدمت شما عرض کردم این بازی هم برای طرفداران ما و هم خودمان مهم است. دو رقیب ورزشی خیلی بزرگ هستند که خیلی شور و علاقه را وارد بازی میکنند. معمولا بازی خاص و فشرده است و باید ببینیم که چطور باید این بازی را انجام دهیم. از یک طرف اگر بخواهیم به بازی نگاه کنیم فشاری در این بازی وجود دارد و باید ببینیم چطور رقابت کنیم و از طرف دیگر ذهنمان باید آزاد باشد تا بتوانیم بازی خودمان را انجام بدهیم. به نظرم در این سری از بازی‌ها باید تلاش کنیم توازن ایجاد کنیم. توازنی که نیاز به صبر دارد و از طرف دیگر فوتبال موردنیاز را برای برد ارائه دهیم.

وضعیت مصدومان و اورونوف؟ او در لیست قرار ندارد، چون ریکاوری نشده. او صددرصد در لیست حضور نخواهد داشت و این چیز زیاد مهمی نیست. اما ایوب در لیست قرار گرفته است.

برگزاری دربی خارج از تهران؟ بار‌ها این را تکرار کردم. من تازه به پرسپولیس رسیدم، اما میدانم وقتی با تماشاگران در استادیوم خودمان بازی کنم. دوست دارم این لحظات را زندگی کنم، اما متاسفانه هنوز نتوانستیم در استادیوم خودمان بازی کنیم. امیدوارم بتوانیم در استادیوم خودمان مقابل تماشاگران خودمان بازی کنیم. به هر حال ما هرجا که بگویند بازی خواهیم کرد و همچنین باید از افرادی که از ما پذیرایی میکنند، تشکر کنیم. باید از مردم شهر سپاسگزار باشیم که در این بازی میزبان ما هستند. همچنین از استادیوم‌ها که سرویس عالی به ما می‌دهند، از طرف باید از استادیوم‌ها تشکر کنیم و از طرف دیگر واقعا دوست داریم در استادیوم خودمان بازی کنیم و امیدوارم یک روز بتوانیم بازی کنیم.

تجربه دربی‌های زیادی را دارید، این بازی را چطور می‌بینید. من شانس این را داشتم که تیم‌های بزرگی را هدایت کنم و بتوانم این بازی مهم را در بعضی کشور‌های جهان داشته باشم. میدانم که بازی خاصی است. به هر حال دربی یک موضوع اجتماعی است. فکر میکنم داخل تیم باید بتوانیم یک توازن بین دو المان ایجاد کنیم. باید بتوانیم با همان عشق و علاقه بازی کنیم و صبور باشیم. شجاعت و آرامش ما در این بازی ضروری است.

تلفن کارلوس گاریدو زنگ خورد و دخترش پشت خط بود. بلافاصله: ببخشید، ببخشید. باید بتوانیم در این بازی با صبر بازی کنیم و همان زمان ذهنمان را آزاد کنیم تا فوتبال خودمان را بازی کنیم. این بازی به فشار فوتبال ربط دارد و باید توازنی در این بین ایجاد کنیم.

در مورد استقلال چه نظری دارید؟ ما قطعا در هر بازی به کارمان اعتماد خواهیم کرد. همیشه حریف مورد احترام ما خواهد بود. این موضوع الان وجود دارد که حریف تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد. آنها استایل خاصی دارند و بدون شک مطمئنم بازی سختی خواهد بود. تمام تلاشمان را میکنیم تا بتوانیم بازی را ببریم.

--> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

حرف‌های مهم گاریدو درباره دربی 2