سه‌شنبه 12 تیر 1403

حریفان ملی‌پوشان تکواندو در مسابقات جهانی مشخص شدند

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
حریفان ملی‌پوشان تکواندو در مسابقات جهانی مشخص شدند

مراسم قرعه کشی رقابت‌های جام جهانی تکواندو برگزار شد و طی آن تیم‌های اعزامی کشورمان رقبای خود را شناختند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی 2024 تکواندو با حضور شش تیم مراکش، ساحل عاج، چین، هند، ایران و کره جنوبی در شهر چانچئون کره‌جنوبی برگزار شد و ملی‌پوشان کشورمان حریفان خود را شناختند.

تیم ملی کشورمان در بخش آقایان، فردا (دوشنبه - 11 تیر ماه) در روز نخست این مسابقات به مصاف ساحل عاج می رود. تیم کشورمان در صورت پیروزی در این مسابقه در دیدار نهایی به مصاف برنده دیدار کره‌جنوبی - هند با مراکش که در دور نخست استراحت خواهد داشت، می‌رود.

رقابت‌های بخش بانوان نیز روز سه‌شنبه -12 تیرماه برگزار می‌شود و تیم کشورمان پس از استراحت در دور نخست به مصاف کره‌جنوبی خواهد رفت. تیم کشورمان در صورت پیروزی مقابل قهرمان دوره گذشته مسابقات، در دیدار نهایی با برنده مراکس - ساحل عاج و هند که در دور نخست استراحت دارد، خواهد رفت.

رقابت‌های بخش ترکیبی نیز روز چهارشنبه - 13 تیرماه برگزار می‌شود و تیم کشورمان پس از استراحت در دور نخست، به مصاف برنده کره‌جنوبی و ساحل عاج خواهد رفت. ملی‌پوشان کشورمان در دیدار نهایی به مصاف برنده دیدار چین - مراکش و هند که در دور نخست اسراحت خواهد داشت، می‌رود.

مهدی عابدینی، محمد حسین یزدانی، علی خوش روش و ابوالفضل زندی در ترکیب تیم ملی آقایان حضور دارند که با هدایت رضا ایمان‌زاده در این مسابقات حضور دارند. ملیکا میرحسینی، یلدا ولی‌نژاد، ساغر مرادی و مهلا مؤمن‌زاده نیز ملی‌پوشان تیم بانوان کشورمان را تشکیل می‌دهند و فاطمه صفرپور نیز سرمربی این تیم است.

میلاد بیگی از تکواندو خداحافظی کرد