شنبه 14 مهر 1403

حریف امروز آبی‌ها با صفر گل زده / استقلال نمی‌خواهد اولین قربانی هوادار باشد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حریف امروز آبی‌ها با صفر گل زده / استقلال نمی‌خواهد اولین قربانی هوادار باشد!

استقلال امسال آمارهای منفی زیادی را ثبت کرده و این تیم نمی‌خواهد دریافت کننده نخستین گل زده هوادار در این فصل باشد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال در این فصل با مشکلات و آمارهای ضعیفی مواجه شده که هواداران و کادر فنی را نگران کرده است. از جمله این آمارها می‌توان به تنها برد تیم استقلال خوزستان در این فصل و طی 6 هفته اشاره کرد که به شکلی ناامیدکننده در برابر استقلال تهران رقم خورد. این شکست‌ها و نوسانات در عملکرد استقلال باعث شده که تیم با چالش‌های جدی در مسیر قهرمانی لیگ مواجه شود.

یکی دیگر از مشکلات استقلال در این فصل عدم توانایی در ثبت کلین‌شیت است. پس از گذشت پنج بازی در لیگ، استقلال هنوز موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود نشده و این مسئله یکی از نقاط ضعف تیم بوده است. این در حالی است که نساجی مازندران تا قبل از بازی با استقلال در چهار دیدار خود تنها یک گل به ثمر رسانده بود، اما موفق شد دو بار دروازه استقلال را باز کند. این عملکرد ناپایدار دفاعی زنگ خطر جدی برای استقلال در ادامه فصل است.

امروز استقلال مقابل تیم هوادار قرار می‌گیرد که تاکنون در این فصل موفق به گلزنی در لیگ نشده است. با این حال، استقلال به هیچ وجه نمی‌خواهد این آمار منفی ادامه پیدا کند و تلاش می‌کند تا مانع از ثبت اولین گل هوادار در لیگ برتر شود. شاگردان سهراب بختیاری‌زاده مصمم هستند که نه تنها با پیروزی به تعطیلات فیفا دی بروند، بلکه بدون دریافت گل از این دیدار خارج شوند و اولین کلین‌شیت فصل را به نام خود ثبت کنند.

سهراب بختیاری‌زاده، به عنوان سرمربی موقت استقلال، تمام تلاش خود را می‌کند تا تیمش با یک پیروزی باارزش به وقفه لیگ برود. این سه امتیاز حیاتی نه تنها باعث بازگشت اعتماد به نفس به تیم خواهد شد، بلکه از عقب افتادن در کورس قهرمانی نیز جلوگیری می‌کند. استقلال در این دیدار به دنبال ارائه یک نمایش محکم دفاعی و کسب یک برد بدون دریافت گل است تا بتواند با شرایط بهتری به ادامه فصل برگردد.