یک‌شنبه 8 مهر 1403

حزب‌الله زنده است / انتقام سخت از اسرائیل زودتر محقق شود

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
حزب‌الله زنده است / انتقام سخت از اسرائیل زودتر محقق شود

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی گفت: باید هر چه سریع‌تر اقدامی جدی برای پاسخ به جنایت رژیم منحوس صهیونیستی اتخاذ شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی گفت: باید هر چه سریع‌تر اقدامی جدی برای پاسخ به جنایت رژیم منحوس صهیونیستی اتخاذ شود.

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن محکومیت اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن دبیرکل حزب الله لبنان، اظهار کرد: حزب‌الله زنده است و همیشه مسیر مبارزه با ظلم، ستم، نظام سلطه و رژیم غاصب و کودک‌کُش صهیونیستی را تا نابودی این رژیم دنبال خواهد کرد.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی با حملات وحشیانه به جنوب لبنان و شهادت سید حسن نصرالله عملا از خط قرمز محور مقاومت عبور کرده است و باید منتظر پاسخی دردناک باشد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تاریخ به خوبی گواه می‌دهد که با شهادت اعضا و فرماندهان حزب‌الله لبنان، هیچ‌گاه مسیر حزب‌الله متوقف نشده است. حزب‌الله مقاوم است و روز به روز مقاوم‌تر خواهد شد.

وی بیان کرد: دشمنان و صهیونیست‌ها بدانند که با شهادت سید حسن نصرالله قطعاً حزب‌الله و جبهه مقاومت قوی‌تر خواهد شد و ایستادگی حزب‌الله و جبهه مقاومت تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت.

حدادی گفت: ان‌شاءالله محور مقاومت قوی‌تر از گذشته عمل خواهد کرد و خون پاک شهدای مقاومت به خصوص شهید سید حسن نصرالله باعث می‌شود آزادی قدس هر چه زودتر محقق شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مطالبه جدی ما آن است که انتقام سخت از رژیم صهیونیستی زودتر عملیاتی شود و جبهه مقاومت باید اقدامی قاطع در راستای اضمحلال و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی انجام دهد.

وی متذکر شد: با توجه به شهادت شهید اسماعیل هنیه و همچنین دبیرکل حزب الله لبنان، لازم است یک اقدام جدی و انتقام سخت از این رژیم گرفته شود و باید به آنان پاسخ سختی داد. انتظار ما بر این است که شورای عالی امنیت ملی هرچه سریع‌تر اقدامی جدی برای پاسخ به اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی اتخاذ کند.