جمعه 25 خرداد 1403

حسن روحانی

حسن روحانی

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسن روحانی در مراسم بزرگداشت رئیس جمهور فقید و همراهانش در حسینه امام خمینی حضور یافت

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از حسن روحانی و علی لاریجانی در مراسم بزرگداشت ابراهیم رئیسی را مشاهده می کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویری از حسن روحانی در مراسم ترحیم شهید سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید کشورمان مشاهده کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

- کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری 1403 هنوز رسما معرفی نشده‌اند؛ همه‌چیز در حد حدس‌و‌گمان است، ولی رییس‌جمهور بعدی ایران به احتمال زیاد یکی از همین 15 نفر خواهد بود. انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران، طبق قانون اساسی چهار سال یکبار انجام می‌شود. از ابتدای انقلاب تا الان این رویه تنها دو مرتبه قطع شده؛ سال 1360 که محمدعلی رجایی در عملیات تروریستی به شهادت رسید و امسال سقوط بالگرد ابراهیم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله هاشمی در خاطرات خود در روز 12 تیر سال 1369 نوشت: با هلی‌کوپتر از [اردوگاه] منظریه به‌سوی مناطق زلزله زده پرواز کردیم. وزیر کشور و معاونان و محسن همراه بودند. در حدود منطقه آبیک [در نزدیکی قزوین]، یک موتور هلی‌کوپتر در فضا خاموش شد؛ همان‌جا در مزرعه یونجه کنار کارخانه سیمان آبیک فرود آمدیم. چون هلی‌کوپتر دو موتور داشت، به خیر گذشت. هنگام فرود چند متری روی زمین کشیده شد و آرام...

وب‌گاه گسترش

توجه همگان به انتخابات زودهنگام جلب شده است و اهمیت آن نه تنها به دلیل زمان برگزاری آن قبل از انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا است، بلکه به خاطر احتمال بازگشت دونالد ترامپ نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. در این نظرسنجی، انتخاب سعید جلیلی به عنوان رئیس جمهور که مخالف برجام است، و یا علی‌اکبر صالحی که عضو تیم برجام بوده، به عنوان دو گزینه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وب‌گاه الف

بینندگان «الف» هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است. گزیده‌ای از نظرات مخاطبان «الف» را ذیل سه مطلب پر بحث هفته به انتخاب تحریریه «الف» بخوانید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چشم جهان به انتخابات زودهنگام است و نرخ مشارکت و اهمیت آن به این سبب هم هست که این بار انتخابات ریاست جمهوری ما زودتر از آمریکا برگزار می‌شود و بازگشت احتمالی دونالد ترامپ هم درنظر گرفته می‌شود و با این نگاه تفاوت دارد که سعید جلیلی رییس جمهوری شود که ضد برجام است یا علی‌اکبر صالحی که عضو تیم برجام بوده. خبرآنلاین: چشم جهان به انتخابات زودهنگام است و نرخ مشارکت و اهمیت آن به این سبب...

وب‌گاه خبر آنلاین

چشم جهان به انتخابات زودهنگام است و نرخ مشارکت و اهمیت آن به این سبب هم هست که این بار انتخابات ریاست جمهوری ما زودتر از آمریکا برگزار می‌شود و بازگشت احتمالی دونالد ترامپ هم درنظر گرفته می‌شود و با این نگاه تفاوت دارد که سعید جلیلی رییس جمهوری شود که ضد برجام است یا علی‌اکبر صالحی که عضو تیم برجام بوده.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مراسم بزرگداشت رئیس جمهور فقید و همراهان گرامی ایشان از سوی رهبر انقلاب اسلامی شنبه 5 خرداد برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

شبکه دولتی انگلیس، با وجود عقده‌گشایی علیه وزیر امور خارجه شهید ایران، به برخی موفقیت‌های وی اذعان کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آنچه در این گزارش می‌خوانید مجموعه‌ای از خاطراتی است که دوستان نزدیک به «مالک رحمتی» استاندار فقید آذربایجان شرقی از او روایت کرده اند. خاطراتی که بسیارشان را شهید مالک برایشان روایت کرده است. رفقایی از دوره ستاد بهره وری آستان قدس رضوی تا رفقای دوران دانشگاه و دوستان متاخری که در دولت با او همکاری داشته اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی شورای نگهبان به شائبه‌های ایجاد شده از سوی برخی رسانه‌ها در خصوص پایان مدت زمان ریاست مجلس شورای اسلامی با برگزاری آخرین جلسه صحن علنی مجلس یازدهم پاسخ داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بالگرد ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهور ایران، در خبری غیرمنتظره در استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد، تا او و هیات همراهش شامل وزیرخارجه، امام جمعه و استاندار تبریز، سرتیم حفاظت و کادر پرواز عروجی شهادت گونه داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.