جمعه 28 اردیبهشت 1403

حسن روحانی

حسن روحانی

وب‌گاه خبر آنلاین

رسیدن قیمت دلار به 65 هزار تومان باعث واکنش‌های زیادی در میان سیاسیون و افکار عمومی شده است، خاصه اینکه رئیسی سال 96 با کنایه از دلار 5 هزار تومانی حرف زده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دفتر دولت دوازدهم به میزان حقوق روحانی و وزرای او پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشاور حسن روحانی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در گفت‌وگویی از ماجرای جالب شکایت بهزاد نبوی از پرویز ثابتی، رئیس اداره سوم ساواک و رئیس ساواک تهران، روایت کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن روحانی در گفتگو با عوامل مستند «احمد» با نقل خاطره‌ای از سید احمد خمینی درباره انتخاب مدیرعامل جدید صداوسیما پس از استعفای علی لاریجانی پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن روحانی در گفتگو با عوامل مستند «احمد» به بیان خاطره‌ای درباره مربوط به انتخاب مدیرعامل جدید صداوسیما پس از استعفای علی لاریجانی پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادعای حسن روحانی، رئیس دولت های یازدهم و دوازدهم درباره میزان خرید واکسن در دولت قبل را تکذیب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرایط فعلی دولت رئیسی و وضع اقتصاد کشور نشان می‌دهد که برجام چه تصمیم درست و به موقعی برای کشور بود و شاید اگر ترامپ نبود داستان کشور و دولت بعد از روحانی به گونه‌ای دیگر نوشته می‌شد و رئیسی همچنان رئیس قوه قضائیه بود و قالیباف همچنان به دنبال نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت سیزدهم در حالی در آستانه ورود به سومین سال فعالیت خود قرار دارد که تا این زمان با حجم گسترده ای از تغییرات رو به رو شده است؛ موضوعی که در نوع خود کم سابقه محسوب می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌در جریان برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران در کنار پرچم آمریکا، پرچم اسرائیل و پرچم انگلیس، دلار نیز به صورت نمادین به آتش کشیده شد. در جریان برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران در کنار پرچم آمریکا، پرچم اسرائیل و پرچم انگلیس، دلار نیز به صورت نمادین به آتش کشیده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روحانی گفت: در سال 99 عده‌ای گفتند تابستان هوا که گرم شود کرونا تمام می‌شود. من صحبتی کردم و گفتم کرونا تمام نمی‌شود، حداقل ما تا آخر امسال با کرونا هستیم. خیلی‌ها این را باور نمی‌کردند. می‌گفتیم باید فکر واکسن باشیم. اول چینی‌ها بودند که واکسن کرونا را تولید کردند. ما وقتی به وزارت بهداشت برای خرید واکسن از چین گفتیم، آن‌ها قبول نکردند و گفتند مورد تأیید سازمان بهداشت جهانی نیست.

وب‌گاه گسترش

گزارش‌های بانک مرکزی نشان می‌دهد که در سال‌های اخیر، سهم خرید خانه‌هایی با عمر بیش از 20 سال در بازار مسکن تهران افزایش یافته است. بر اساس گزارش اسفند 1402، سهم این واحدها از معاملات مسکن به 25.5 درصد رسیده است که در مقایسه با آمار بهمن که حدود 20 درصد بود، افزایش قابل توجهی داشته است. اما چرا خرید خانه‌های با عمر بیش از 20 سال در حال افزایش است؟

وب‌گاه عصر ایران

بله ایشان (حسن روحانی) هم خودش در فضای مجازی اخبار و مطالب را می‌دید، هم خانواده و فرزندانش فضای مجازی را می‌دیدند و منتقل می‌کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دفتر ریاست جمهوری در دولت سابق، گفت: وقتی در ریاست جمهوری بودم معتقد بودم نباید مطالب سانسور شده برای دکتر روحانی برود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در ایران و بسیاری از کشورهای جهان برگزار شد. در این مراسم که با شعار «روز قدس، از طوفان‌الاقصی تا طوفان‌الاحرار» در سراسر کشور برگزار شد، مردم ایران با حضور گسترده خود بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین تاکید کردند. مقامات سیاسی و نظامی کشور نیز همراه با مردم مانند سال‌های گذشته با حضور گسترده خود در این راهپیمایی، حمایت...

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلمی از حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم در راهپیمایی روز قدس مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز در راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران شرکت کرد. رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، در خیابان فردوسی به جمع راهپیمایانی پیوست که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، در این اجتماع باشکوه شرکت کردند.