جمعه 28 اردیبهشت 1403

حسن روحانی

حسن روحانی

وب‌گاه خبر آنلاین

در حاشیه دیدار رمضانی مسئولان و کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری، خبرنگار صداوسیما از حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم پرسید: «امروز وظیفه کارگزاران نظام چیست؟«رئیس‌جمهور سابق ایران در پاسخ گفت: «کارگزاران نظام همیشه یک وظیفه اصلی دارند و آن اینکه به قانون و مقرراتی که خودشان از اول تعهد کردند و بر مبنای تعهد، آن سمت را برعهده گرفتند، همیشه پایبند...

وب‌گاه عصر ایران

خبرنگار صداوسیما در حاشیه دیدار رمضانی مسئولان و کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری از حسن روحانی پرسید: امروز وظیفه کارگزاران نظام چیست؟ رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در پاسخ گفت: کارگزاران نظام همیشه یک وظیفه اصلی دارند و آن اینکه به قانون و مقرراتی که خودشان از اول تعهد کردند و بر مبنای تعهد، آن سمت را برعهده گرفتند، همیشه پایبند باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کارشناسان اقتصادی و پژوهشگران حوزه انرژی معتقدند اصلی‌ترین دلیل اتفاقات بنزینی این روزها، ثابت ماندن قیمت بنزین از آبان 1398 تاکنون و عدم اصلاح تدریجی قیمت بنزین است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیکر مطهر مستشاران نظامی شهید شده ایران در دمشق وارد ایران شد به گزارش عرشه آنلاین، پیکر مطهر شهدای اخیر کنسولگری ایران در دمشق شامگاه پنجشنبه از طریق فرودگاه مهرآباد وارد تهران شدند که مراسم تشییع آنها همزمان با روز قدس برگزار خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت سابق، مهمان «کافه خبر» خبرآنلاین بود.

وب‌گاه الف

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیکر مطهر شهدای کنسولگری ایران در دمشب وارد کشور شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابر ادعای شبکه العربیه، مقامات آمریکایی رسما تایید کردند که پس از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، پیامی را با این محتوا برای ایران ارسال کردند که آمریکا هیچ ارتباطی با این حمله ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های اسرائیل از آماده باش کامل نیروهای هوایی ارتش این رژیم از ترس پاسخ تلافی‌جویانه تهران به حمله به کنسولگری ایران در سوریه خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از گفتگوی حسن روحانی و غلامعلی حدادعادل را مشاهده می کنید. تصویری از گفتگوی حسن روحانی و غلامعلی حدادعادل را مشاهده می کنید. به گزارش عرشه آنلاین، عصر امروز، دیدار سران قوا و جمعی از کارگزاران نظام با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز شد. در همین راستا، تصویری از گفتگوی حسن روحانی و غلامعلی حدادعادل در این مراسم مشاهده می کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دفتر سیاسی حماس ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی یه کنسولگری ایران در دمشق گفت: تجاوز و جنایت‌های رژیم صهیونیستی بدون پشتیبانی و مشارکت مستقیم آمریکا به این درجه از وحشی‌گری نمی‌رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از گفتگوی حسن روحانی و غلامعلی حدادعادل را مشاهده می کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر اسرائیل در مسکو در ادعایی عجیب پس از حمله موشکی این رژیم به ساختمان کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق پایتخت سوریه گفت: حمله به کنسولگری نبود، بلکه به ساختمان نزدیک آن بود!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اسرائیل با حمله به مستشاران ایران دنبال این است که پشتیبانی از جبهه مقاومت را دچار اخلال کرده و مانع از پیشرفت ها و پیروزی های جبهه مقاومت در غزه شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی در پیامی، با تسلیت شهادت فرماندهان سپاه پاسداران در حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق تأکید کرد که اسرائیل با این حمله درصدد هدف شوم گسترش دامنه جنگ در منطقه است که بی‌تردید با تدبیر مقام معظم رهبری خنثی خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در پیامی، شهادت فرماندهان سپاه پاسداران در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را تسلیت گفت.