جمعه 14 اردیبهشت 1403

حضرت محمد

حضرت محمد

وب‌گاه فرارو

اعمال شب‌های قدر بر دو نوع است؛ یکی آن‌که در هر سه شب باید انجام داد و دیگر آن‌هایی که مخصوص هر شبی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای این که بدانید چه رخدادی در زندگی تان ممکن است رخ دهد فال انبیا امروزت را در همین صفحه بخوانید. یکی از سرگرمی‌های افراد گرفتن فال است. یکی از فال های پرطرفدار فال انبیا است. یکی از فال‌8های سرگرم کننده برای ایرانی‌ها فال انبیا است که در آن شما نتیجه فال خود را با توجه به یکی از انبیا الهی شامل: حضرت آدم، حضرت ابراهیم، حضرت ادریس، حضرت اسحاق، حضرت اسمائل، حضرت الیاس، حضرت ایوب، حضرت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سه عضو شورای شهر تهران از ساخت مسجد در پارک قیطریه دفاع کرده و آن را در راستای مصوبه سال 83 شورای شهر تهران دانستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آقامیری در دویست و بیست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در شبکه‌های اجتماعی بحث ساخت مسجد در بوستان قیطریه مطرح شد که با حواشی زیادی همراه بود، گفت: این روز‌ها در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها بحث ساخت مسجد در پارک قیطریه مطرح شده که حواشی‌های زیادی پیدا کرد که این حواشی خیلی هم اهمیت ندارد و حساسیت...

خبرگزاری تسنیم

اخلاق حسنه گوهری است که طبق روایات، خداوند آن را نصیب برگزیدگان از خلایق می‌کند و نباید تصور شود به آسانی به دست می‌آید.

وب‌گاه مشرق نیوز

این روزها با ایام شهادت مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام همزمان است.

خبرگزاری تسنیم

جزء بیست و دوم قرآن را با ترتیل شهریار پرهیزگار، معتز آقایی و عباس امام جمعه می‌شنوید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس مذهبی گفت: حضرت علی (ع) شهادت را برترین رستگاری و دیرینه‌ترین گمشده خود معرفی می‌کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رسول خدا (ص) درباره جایگاه حضرت امیرالمومنین (ع) فرمود: اگر کسی می خواهد به علم آدم نظر کند، حلم و دوستی ابراهیم و هیبت موسی و عبادت عیسی را ببیند، به علی بن ابی طالب نظر کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پژوهشگر حوزه تعزیه در برنامه «چهارگاه» با بررسی جایگاه تعزیه گفت: در ایران هزار عنوان نسخه تعزیه داریم و بیش از 100 تعزیه سرا در 300 سال اخیر شناسایی شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

از ویژگی‌های ماه مبارک رمضان این است که خداوند برای تقویت ارتباط بندگانش با خود، همه موانع و حجاب ها را برداشته و مسیر را کاملاً صاف و هموار قرار داده است.

وب‌گاه الف

ایرنا نوشت: اگرچه ابن ملجم با به شهادت رساندن امیر مومنان، به عنوان شقی‌ترین انسان در تاریخ معروف شد ولی خیانت‌ها و خباثت‌های معاویه را نباید دست‌کم گرفت و او باعث و بانی این فاجعه بزرگ بشریت بود.

خبرگزاری تسنیم

وقتی جای خالی مرا دیدید، مرا خواهید شناخت؛ حال تقوی پیشه کنید. به واجبات عمل کنید، مواظب یتیمان و همسایگان باشید. یکدیگر را تنها نگذارید و به هم نیکی کنید.

وب‌گاه الف

شیطان به تناسب ایمان و اعتقاد انسان‌ها و نقاط ضعف آنها، به دنبال راه‌های نفوذ می‌گردد تا هر کسی را به شکلی گمراه کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت سیزدهم فروردین؛ روز طبیعت به دو حدیث پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) در این خصوص اشاره کرده‌ایم.

خبرگزاری تسنیم

اوقاتی نظیر شب قدر، نیمه شعبان، 27 رجب، عید فطر، روز عرفه، عید قربان، روز اول محرم، هنگام سحر و اذان، شب جمعه، هنگام نزول باران، پس از نمازهای واجب و ماه‌های خاصی مانند ماه رجب، ماه شعبان و ماه رمضان از جمله زمان‌هایی است که دعا به اجابت نزدیک است.