جمعه 14 اردیبهشت 1403

حضرت محمد

حضرت محمد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی عصر امروز - پنجشنبه - در آستانه روز جهانی قدس، در دیدار «سفرا و کارداران کشور‌های اسلامی» ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جمع، ماه مبارک رمضان را ماه تقویت دگرخواهی در پرتو خداخواهی و صیام و قیام دانست و تصریح کرد: آیات نورانی قرآن کریم و مبعوث شدن رسول گرامی اسلام برای هدایت همه مردم و انسان‌هاست، اما هوا‌های نفسانی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران دست همکاری همه همسایگان و کشورهای اسلامی را به گرمی می‌فشارد و اولویت سیاست خارجی ما تقویت تعامل سازنده و پیشبرد منافع مشترک و متقابل با کشورهای اسلامی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور در دیدار «سفرا و کارداران کشورهای اسلامی» اظهار داشت: یکی از چالش های مشترک کشورهای اسلامی و منطقه دخالت بیگانگان است.

خبرگزاری میزان

در آستانه روز قدس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی در نامه‌ای قاریان، اساتید و اهالی قرآنی جهان اسلام را به مشارکت در روز قدس و پویش‌های ضدصهیونیستی دعوت کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای توسعه قرآنی خطاب به اساتید قرآن جهان اسلام نوشت: «اگر امروز در برابر جنایت‌های سفاکانه صهیونیست‌های خبیث فریاد برنیاوریم، چگونه می‌توانیم در برابر رسول اکرم در آن لحظه که از قوم خود به‌خاطر مهجوریت قرآن شکایت می‌کنند، سربلند باشیم؟»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد قمی، رئیس شورای توسعه قرآنی کشور در آستانه روز قدس در نامه‌ای سرگشاده خطاب به قاریان و اساتید قرآن جهان اسلام، با اشاره به موقعیت مناسب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای نمایش انزجار جهان اسلام از رفتار‌های وحشیانه صهیونیست‌ها در فلسطین یادآور شد، «غزه امروز پیشانی نزاع حق و باطل است» و سکوت مسلمانان را مصداق کمک به ظالمان رسوای تاریخ...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس مذهبی به برخی از دلایل جاودانگی شخصیت حضرت علی (ع) و نظرات اندیشمندان غربی درمورد جایگاه والای حضرت امیرالمومنین (ع) پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای برنامه‌های وداع، تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت تروریستی دمشق را اعلام کرد.

وب‌گاه الف

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیکرهای مطهر مستشاران شهید ایرانی که در جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در دمشق به شهادت رسیدند، در روز جمعه و همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران تشییع و سپس برای خاکسپاری به زادگاهشان منتقل خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیکرهای مطهر مستشاران شهید ایرانی که در جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در دمشق به شهادت رسیدند، جمعه 17 فروردین ماه تشییع خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روابط عمومی کل سپاه برنامه‌های وداع، تشییع و خاکسپاری شهدای دمشق را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روابط عمومی کل سپاه اعلام کرد: پیکرهای مطهر مستشاران شهید ایرانی که در جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در دمشق به شهادت رسیدند، جمعه 17 فروردین ماه همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران تشییع خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای زمان برگزاری مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت تروریستی دشمن صهیونیستی در حمله موشکی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پیکر‌های مستشاران شهید ایرانی که در جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در دمشق به شهادت رسیدند، 17 فروردین همزمان با راهپیمایی روز قدس در تهران تشییع خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سپاه پاسداران در اطلاعیه ای برنامه‌های وداع، تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت تروریستی دمشق را اعلام کرد. سپاه پاسداران در اطلاعیه ای برنامه‌های وداع، تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت تروریستی دمشق را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیکرهای مطهر مستشاران شهید ایرانی که در جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در دمشق به شهادت رسیدند، در روز جمعه و همزمان با...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای زمان برگزاری مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت تروریستی دشمن صهیونیستی در حمله موشکی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را اعلام کرد. متن اطلاعیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم در ایام نورانی ماه مبارک رمضان و لیالی مبارکه قدر بار دیگر فضای میهن اسلامی به عطر...