شنبه 1 اردیبهشت 1403

حضرت محمد

حضرت محمد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در مراسم دیدار نوروزی با کارکنان دیوان عالی کشور، ضمن تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع)، با اشاره به اهمیت به برخی فضائل امام علی (ع)، افزود: امیرالمومنین تجسم عدالت بود و تمام عمرش را سایه به سایه در خدمت رسول اکرم و تبلیغ اسلام ناب سپری کرد و به فیض شهادت رسید و دو ویژگی منحصر به فرد داشت که تولدش...

خبرگزاری تسنیم

رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به آمار کشته و مصدومان تصادفات نوروزی گفت: استاندارد بودن اتومبیل‌ها توسط خودروساز‌ها باید مورد توجه جدی قرار گرفته و عوامل انسانی، ایمنی مسیر و جاده که در آمار تصادفات رانندگی تاثیرگذار است، باید آسیب‌شناسی شود.

وب‌گاه الف

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس مشخص شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و روز جهانی قدس با بیان اینکه پیکر مطهر شهداری عزیزمان در کنسولگری ایران در دمشق، در روز قدس در تهران تشییع می‌شود، گفت: سخنران این مراسم سردار «حسین سلامی» است.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه مشهد ریشه تمام اختلاف‌های سیاسی و فکری را نحوه اداره زندگی انسان توسط خودش یا دین دانست و گفت: از چند جهت باید مدیریت انسان دست خدا و مظاهر خدا باشد تا این مدیریت به‌صورت عادلانه برای انسان اجرا شود، در غیر صورت بشر قابل مدیریت نیست.

خبرگزاری تسنیم

ژیلبر لازار، ایران‌شناس نامدار فرانسوی، پس از دیدن "قرآن قدس" آن را پرتو نور جدیدی به روی چگونگی شکل‌گیری زبان فارسی توصیف کرد.

خبرگزاری تسنیم

جزء بیست و سوم قرآن را با ترتیل شهریار پرهیزگار، معتز آقایی و عباس امام جمعه می‌شنوید.

وب‌گاه مشرق نیوز

آنچه تهدید اصلی برای انسان به‌شمار می‌رود، این است که بنده شیطان شود. یعنی شیطان از گلوگاهی وارد می‌شود تا معبود و رهبر فرد و جامعه شود و در عرض خدا، مردم را به عبادت و اطاعت خود فراخواند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کودکان هم باید همچون بزرگ ترها در شب قدر بیدار بمانند تا بتوانند از فیوضات این شب، بهره‌مند شوند. احیا نگه داشتن شب‌های قدر فقط مخصوص بزرگ ترها نیست بلکه تقدیر بچه‌ها هم در این شب‌ها رقم می‌خورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک کارشناس مذهبی گفت: شب قدر به این دلیل قدر نامیده می‌شود که سرنوشت خیل از انسان‌ها در این شب تغییر پیدا می‌کند، و بر اساس آیه 3 و 4 سوره دخان، سرنوشت یک سال انسان‌ها در این شب تعیین می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

شب‌های قدر از جمله شب‌های پر فضیلت و با اهمیتی است که از شب نوزدهم ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود. برای این شب‌ها اعمال و آدابی در کتاب مفاتیح الجنان ذکر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد. در این پیام آمده است: «وَ الَذینَ هَاجَرُوا فِی سَبِیلِ اللهِ ثُمَ قُتِلُوا أَو مَاتُوا لَیَرزُقَنَهُمُ اللهُ رِزقًا حَسَنًا» برادر ارجمندسردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده محترم کل سپاه...

وب‌گاه فرارو

اعمال شب‌های قدر بر دو نوع است؛ یکی آن‌که در هر سه شب باید انجام داد و دیگر آن‌هایی که مخصوص هر شبی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای این که بدانید چه رخدادی در زندگی تان ممکن است رخ دهد فال انبیا امروزت را در همین صفحه بخوانید. یکی از سرگرمی‌های افراد گرفتن فال است. یکی از فال های پرطرفدار فال انبیا است. یکی از فال‌8های سرگرم کننده برای ایرانی‌ها فال انبیا است که در آن شما نتیجه فال خود را با توجه به یکی از انبیا الهی شامل: حضرت آدم، حضرت ابراهیم، حضرت ادریس، حضرت اسحاق، حضرت اسمائل، حضرت الیاس، حضرت ایوب، حضرت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سه عضو شورای شهر تهران از ساخت مسجد در پارک قیطریه دفاع کرده و آن را در راستای مصوبه سال 83 شورای شهر تهران دانستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آقامیری در دویست و بیست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در شبکه‌های اجتماعی بحث ساخت مسجد در بوستان قیطریه مطرح شد که با حواشی زیادی همراه بود، گفت: این روز‌ها در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها بحث ساخت مسجد در پارک قیطریه مطرح شده که حواشی‌های زیادی پیدا کرد که این حواشی خیلی هم اهمیت ندارد و حساسیت...