پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

حضور امیدبخش در راهپیمایی 22 بهمن طلیعه‌ای بر رونق صفوف صندوق‌های رأی خواهد بود

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
حضور امیدبخش در راهپیمایی 22 بهمن طلیعه‌ای بر رونق صفوف صندوق‌های رأی خواهد بود

بسمه تعالی کَتَبَ للَهُ لَأَغلِبَنَ أَنَا وَرُسُلِی اِنَ للَهَ قَوِی عَزِیز

انقلاب اسلامی ایران در واقع رستاخیز بزرگ انسانی بر پایه فطرت، حرکتی دین باور و خیزشی علیه قدرت‌های شیطانی و حق‌ستیزان در عصر تمدن نمای غرقِ در سرکشی و مادیت‌زدگی بود و ملت ایران با انقلاب به نام خدا در عصر شرک و الحاد، خدا را به متن زندگی اجتماعی بشر برگرداند.

سردمداران اردوگاه استکبار به خوبی می‌دانند که این انقلاب اجتماعی و سیاسی، انقلابی موفق در جهان بود که پس از بعثت نبوی، تاریخ بشر در این ابعاد و تأثیرگذاری ندیده بود. قیام الهی و مردمی که آبشخور اصلی آن معارف قرآنی، سنت محمدی، سیره علوی و مکتب نورانی اهل بیت عصمت و طهارت بود و سعادت دنیا و آخرت مردم را در سایه هدف‌گذاری برای رسیدن به حیات طیبه وجهه همت خود قرار داده بود.

آری آرمان این انقلاب و اندیشه معمار کبیر و نیز خلف صالحش عدالت، ظلم‌ستیزی، مظلوم‌یاوری، سازندگی، صلح، اخلاق و معنویت برادری، عزت و عقلانیت، خدمت به مردم، دعوت به معروف‌ها و نهی از تمام مظاهر ظلم، فساد، جهل و تبعیض است.

نظام الهام‌بخش جمهوری اسلامی در طی 45 سال به دلیل ستیز با منافع نامشروع دنیاطلبان داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی با بیشترین توطئه‌ها و چالش‌های ریز و درشت، تک بُعدی و ترکیبی مواجه شده است و هم و غم جهان‌خواران و مهره‌های آنان بر این رؤیا متمرکز بوده که مدل حکومت مردم‌سالاری دینی موفق و کامیاب نگردد، اما به فضل الهی، درایت رهبری و حضور مردم در صحنه، به رغم همه خصومت‌ها و توطئه‌ها، دستاوردهای این نظام بسی شگرف و چشم‌نواز است و چکاچک نبردهای سخت و نرم به لطف خداوند، معاندان و سلطه‌جویان را ناکام ساخته و مصادیقی از صدق وعده الهی و تحقق آن را در برابر چشمان دوست و دشمن به نمایش گذاشته است.

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی ضمن تبریک و تهنیت بهار فجرآفرین چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به امت بصیر و میراث‌دار شایسته شهیدان و مجاهدان راستین راه حق اعلام می‌دارد: اعضای هیأت علمی و فرزندان برومند ملت در دانشگاه در 22 بهمن امسال نیز در سراسر کشور مباهات می‌کنند که قطراتی از دریای بیکران ملت شریف و حماسه‌آفرین ایران باشند و با مشارکت در راهپیمایی باشکوه یوم‌الله 22 بهمن و انتخابات 11 اسفند بر میثاق ناگسستنی خود با شهیدان پافشاری نمایند و یک بار دیگر حمایت از مردم مظلوم غزه و رزمندگان مقاومت و نفرت و انزجار از نسل‌کشی رژیم جلاد صهیونیستی را فریاد کنند.

ما بر این باوریم که به حول و قوه الهی ملت ایران در اجابت ندای داهیانه امام‌المسلمین و برای انجام وظیفه ملی و تکلیف شرعی در آزمون بزرگ حضور در صحنه و یاری مستضعفان عالم به‌ویژه فلسطین مظلوم و مقتدر، نمره قبولی خواهد گرفت و انسجام و اقتدار خود را به رخ زورگویان عالم خواهد کشید.

حضور امیدبخش در راهپیمایی 22 بهمن ان‌شاءالله طلیعه‌ای خواهد بود بر رونق و تراکم صفوف در پای صندوق رأی که دوست و دشمن چشم به آن دوخته‌اند و حاشا و کلا که این مردم ندای ربانی فطرت و پیام خون شهیدان را واگذارند و موجبات شادی خائنان و شیطان صفتان را فراهم سازند.

ملت مقاوم ایران به خوبی واقف است که به رغم گلایه‌ها، مشکلات معیشتی و کاستی ها که غالبا ریشه در تعلل و کم‌کاری مدیران غربگرا دارد و امروز مدیران متعهد و دلسوز با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی کمر به خدمت به مردم و پیشرفت کشور بسته‌اند و در 30 ماه گذشته کارنامه روشنی ارائه نموده‌اند، لذا هرگز وظیفه تاریخی صیانت از اصل انقلاب را فراموش نمی‌کنند و راهپیمایی 22 بهمن را به روز عزای دشمن تبدیل خواهند کرد.

کانون دانشگاهیان معتقد است انقلاب اسلامی را باید از سه دریچه اهداف، دستاوردها و آسیب‌ها دید و برای اصلاح امور تمام توان علمی، فنی، مادی و معنوی را مبذول داشت، تا راه رسیدن به قله هموار گردد. در پایان از خداوند قادر متعال پیروزی نهایی ملت ایران و جبهه مقاومت را مسألت می‌کنیم.

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دهه فجر

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی 22 بهمن این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
حضور امیدبخش در راهپیمایی 22 بهمن طلیعه‌ای بر رونق صفوف صندوق‌های رأی خواهد بود 2