سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی

خبرگزاری تسنیم

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در پیامی از اقشار مختلف مردم به‌ویژه دانشجویان دعوت کرد در راهپیمایی روز قدس حضور یابند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در بیانیه‌ای جامعه دانشگاهی و همه مردم ایران را برای حضور در راهپیمایی سراسری 22 بهمن ماه دعوت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جامعتین، ائتلاف بزرگ اصولگرایان، جبهه مردمی نیروهای انقلاب، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، شورای وحدت و... تشکلهایی هستند که طی سال‌های پس از انقلاب و پس از آنکه عرصه سیاسی کشور به دو بال چپ و راست تقسیم شد، در راستای هماهنگ‌سازی جناح راست و پس از آن اصولگرایان شکل گرفته و فعالیت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: به نظر می‌رسد غائله وحدت در بین اصولگرایان به مشکلات تازه‌ای برخورد کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

گزارش مجامع عمومی حزب ندای ایرانیان و حزب جمهوریت ایران اسلامی در ششمین نشست کمیسیون ماده 10 نحوه فعالیت احزاب و گروههای سیاسی تایید شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شورای ائتلاف که با کنار زدن محوریت روحانیت در جریان اصولگرا، از انتخابات قبل عنان لیست بندی در جریان اصولگرا را به دست گرفته بود کم کم از آن ابهت خود فاصله گرفته و برخی رقبای درون جریانی را روبروی خود می بیند با این وجود این شورا همچنان یک سر تصمیم گیری و لیست بندی در انتخابات خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخابات مجلس 1402 بیش از آنکه رقابت بین چپ و راست باشد، رقابت بین طیف های مختلف اصولگرایان است، از تندروها تا نواصولگرایان و عقلای و میانه روهای راست گرا.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور و دبیر کمیسیون ماده 10 گفت: پایان شهریور آخرین فرصت برای احزاب سیاسی جهت اعلام زمان برگزاری مجامع آنها خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور و دبیر کمیسیون ماده 10، پایان شهریور را آخرین فرصت برای احزاب سیاسی جهت اعلام زمان برگزاری مجامع آنها برشمرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرادی گفت: افرادی که به نمایندگی از احزاب در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی شرکت می‌کنند، حتما باید از احزاب دارای پروانه فعالیت باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور و دبیر کمیسیون ماده 10 چگونگی فعالیت احزاب و گروه های سیاسی گفت: در پنجمین جلسه این کمیسیون، 22 درخواست تاسیس حزب، تشکیل جبهه، بررسی مجامع عمومی و تاسیس شعب احزاب در استان ها بررسی شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور آخرین مصوبات کمیسیون ماده 10 احزاب را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عبداله مرادی بعد از پنجمین جلسه کمیسیون احزاب، با تاکید بر رعایت مفاد قانون در برگزاری مجامع عمومی و تشکیل ارکان حزب در موعد و حدنصاب مقرر در اساسنامه، پایان شهریور را آخرین فرصت برای احزاب سیاسی جهت اعلام زمان برگزاری مجامع آن‌ها برشمرد. وی افزود: در این جلسه سه مصوبه در مورد کلیات فعالیت حزبی از جمله: نظام‌مند شدن تشکیل جبهه‌های سیاسی، چگونگی...

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور و دبیر کمیسیون ماده 10 چگونگی فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی گفت: در پنجمین جلسه این کمیسیون، 22 درخواست تأسیس حزب، تشکیل جبهه و بررسی مجامع عمومی بررسی شد.