جمعه 10 فروردین 1403

حضور داورزنی در جلسه هیات رئیسه والیبال آسیا

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
حضور داورزنی در جلسه هیات رئیسه والیبال آسیا

رئیس فدراسیون والیبال ایران امروز (یکشنبه پنجم تیرماه) به صورت آنلاین در جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا شرکت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نشست سالیانه هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا با حضور آری گراسا رئیس فدراسیون جهانی، فابیو آزودو مدیرکل فدراسیون جهانی، مدیران ارشد FIVB و AVC و اعضای هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا از ساعت شش و نیم صبح امروز به وقت تهران در شهر مانیل فیلیپین آغاز شد.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران نیز به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی و عضو هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا به صورت آنلاین در این جلسه شرکت کرد.

داورزنی که برای همراهی تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها پیش از دیدار با آمریکا به کاروان والیبال ایران در صوفیه پیوسته بود، پس از دیدار ایران و کانادا (شنبه شب) راهی تهران شد و بلافاصله پس از ورود به تهران به صورت آنلاین در جلسه هیات رئیسه آسیا شرکت کرد.

بحث و بررسی پیرامون قرارداد حامیان مالی به ویژه ورد والی، بررسی عملکرد سال گذشته قاره آسیا، برنامه های 2022 و 2023 آسیا و همچنین بررسی گزارشات کمیته‌های مختلف AVC از مهمترین برنامه‌های نشست هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال است که در دو تایم سه ساعته (6 ساعت) برگزار شد.

قرار بود داورزنی به صورت حضوری در این اجلاس شرکت کند که به دلیل طولانی شدن سفر داورزنی به بلغارستان، رئیس فدراسیون والیبال ایران و عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی به صورت آنلاین در این جلسه حضور یافت.

انتهای پیام /