دوشنبه 2 مهر 1403

حضور در روز راهپیمایی روز قدس انسجام مسلمانان را محکم‌تر می‌کند

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
حضور در روز راهپیمایی روز قدس انسجام مسلمانان را محکم‌تر می‌کند

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به مراسم روز قدس گفت: قدس متعلق به عالم اسلام است و نماد مقاومت در برابر کفر است.

وی افزود: اساساً قدس یک نگاه عمیق دینی و نمادی برای ابراز انزجار از استکبار و صهیونیسم جهانی است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به همین خاطر امام خمینی (ره) با بینش عمیقی که داشت روز قدس را به عنوان روزی که همه مسلمانان در دنیا یکپارچگی و اتحاد خود را در برابر کفر به منصه ظهور و بروز برسانند اعلام کرد. امروز شاهد آن هستیم که عالم اسلام با استقبال از این اقدام هوشمندانه امام راحل هر ساله در صحنه حاضر می‌شوند.

نقدعلی خاطرنشان کرد: یقیناً همانطور که عالم کفر برای مقابله با اسلام از هم پشتیبانی می‌کنند قدس به عنوان سرزمینی که مورد تعرض و تجاوز صهیونیسم جهانی است می‌تواند محور وحدت عالم اسلام باشد.

وی در پایان با دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی فردا گفت: حتماً حضور در روز راهپیمایی روز قدس می‌تواند انسجام مسلمانان را محکم‌تر کند و به سد محکمی در برابر استکبار و صهیونیسم جهانی تبدیل شود.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید مجلس شورای اسلامی آستان قدس رضوی محمدتقی نقدعلی عضو فراکسیون روحانیت مجلس این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است