سه‌شنبه 17 مهر 1403

حضور مردم در افتتاحیه نمایشگاه کتاب

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
حضور مردم در افتتاحیه نمایشگاه کتاب

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: امسال مراسم افتتاح نمایشگاه با حضور مردم برگزار می‌شود.

صحاف مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در برنامه سلام خبرنگار گفت: امسال نمایشگاه کتاب به صورت متفاوت آغاز و از ساعت 10 صبح 20 اردیبهشت در‌های نمایشگاه به روی مردم باز می‌شود و ساعت 16 و 30 در صحن مصلی به صورت رسمی با حضور مردم نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود.

وی افزود: امسال برای نخستین بار در نمایشگاه، سینمای کتاب ایجاد شده است و بخش‌های مختلف فیلم‌های اقتباسی به نمایش در می‌آید که قطعا برای مردم جذاب خواهد بود.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: در کنار عرضه کتاب در حوزه‌های کودک ونوجوان، دانشگاهی، آموزشی، عمومی و بین الملل حدود 25 کشور حضور دارند و نشست‌های تخصصی و عمومی در طبقه همکف شبستان برگزار می‌شود و مردم در حین بازدیدمی توانند وقت بگذارند و از نشست‌ها استفاد کنند.

صحاف اظهار کرد: غرفه نمایشگاه برای بخش کودک و نوجوان برنامه ریزی شده است و بچه‌ها می‌توانند از آن استفاده کند علاوه بر این نمایشگاه امسال نمایشگاه خانوادگی است چنانچه یک خانواده همه باهم به نمایشگاه بیایند قطعا براساس علایق و سلایقشان می‌توانند از نمایشگاه استفاده کنند.

وی افزود: نمایشگاه امسال علاوه بر فیزیکی، مجازی هم برگزار می‌شود و علاقه مندان می‌توانند در پایگاه اینترنتی ketab.ir کتاب‌ها را انتخاب کنند و 48 ساعته کتاب‌ها را تحویل بگیرند. این امکان هم برای کتاب دوستان فراهم شده است که به صورت مجازی کتاب را انتخاب و به صورت حضوری کتاب را دریافت کنند و همچنین همزمان می‌توانند همه وقایع نمایشگاه را در ketab.tv دنبال کنند.

آقای صحاف گفت: نمایشگاه امسال 2 هزار ناشر در قالب هزارو 200 غرفه حضور دارند.

سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی است» 20 تا 30 اردیبهشت‌ماه 1402 در مصلی امام خمینی (ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات