جمعه 10 فروردین 1403

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، قائم مقام و مدیران سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران سه شنبه (هفتم فروردین 1403) از بخش‌های مختلف مصلی امام خمینی (ره) بازدید کردند. علی رمضانی، قائم مقام و سخنگوی نمایشگاه در این بازدید با بیان اینکه پیشرفت مصلی امام خمینی (ره) مسرت‌بخش است، گفت: امسال مردم جلوه‌های جدیدی از پیشرفت را در...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نگاهی به کارنامه معاونت صدا در یک سال گذشته نشان می‌دهد که شبکه‌های رادیویی سال 1402 دست پر میزبان شنوندگان بودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در گزارش مطالعه و مرور اخبار این هفته حوزه کتاب و ادبیات 5 خبر مهم به چشم می‌آید. یک هفته به پایان سال 1402 باقی مانده است، اما سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران همچنان اخبار زیادی را در طول هفته به خود اختصاص داده است. در این هفته نیز دو خبر آغاز ثبت نام ناشران خارجی برای حضور در این رویداد و اعلام محل برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران گفت: نمایشگاه کتاب بهار صنعت نشر کشور است و باید به این بیندیشیم که مردم چگونه می‌توانند بهتر از نمایشگاه استفاده کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبر انقلاب معتقدند «مجلس هم برای مسائل داخلی کشور، هم برای اعتبار جهانی و بین‌المللی کشور، خیلی دارای اهمیت است» و طی سالهای گذشته در بیانات خود شاخص‌هایی را برای نماینده تراز انقلاب بیان کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

نشست معرفی قابلیت های نشر ایران و رونمایی از ترجمه انگلیسی 3 جلد از کتاب سرگذشت استعمار نوشته محمد میرکیانی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب دهلی برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، به مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در سفر یاسر احمدوند؛ معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به هند برای شرکت در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دهلی‌نو، روزنامه اردو زبان صحافت گفت‌وگوی مفصلی با او را منتشر کرده است که ترجمه بخش‌هایی از آن را می‌توانید در ادامه بخوانید: *...

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران با اشاره به میزان تولید کاغذ در این واحد تولیدی گفت: در این کارخانه بیش از 40 هزار تن کاغذ تولید شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی امیرحسین سمیعی را به جای محمدالهیاری فومنی به عنوان مدیرکل دفتر موسیقی این وزارتخانه منصوب و محمدالهیاری فومنی را به عنوان مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «محمدالهیاری فومنی» را به عنوان مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمدالهیاری فومنی را به عنوان مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

چهلمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانبول به‌مناسبت یکصدمین سالگرد اعلام جمهوری ترکیه با شعار «زنده باد جمهوری» با شرکت بیش از 1000 ناشر داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه تویاپ آغاز به کار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چندی است شاهد برگزاری نمایشگاه‌های گوناگون در محوطه مصلای بزرگ تهران واقع در منطقه عباس‌آباد هستیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رایزنان فرهنگی از ظرفیت نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که بزرگترین اجتماع کشور در حوزه فرهنگ و کتاب محسوب می شود در عرصه دیپلماسی فرهنگی بیشتر استفاده کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک استاد سابق دانشگاه شهید بهشتی گفت: نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مکانی برای تبادل آرا و افکار اندیشمندان اسلامی با اندیشمندان غربی است.