یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن یعنی انقلاب بیدار است

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن یعنی انقلاب بیدار است

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در مراسم راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم 45 سال است که در راهپیمایی‌ها حضور پیدا می‌کنند و همان شعار «اسرائیل نباید باشد» که در سال 1342 امام راحل می‌فرمودند را پرشور‌تر از اوایل انقلاب تکرار می‌کنند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی گفت: شکر خدا این انقلاب راه خود را پیش می‌برد و حضور مردم این پیام را برای بزرگ‌ترین دشمن بشریت یعنی آمریکا دارد که بدانند این انقلاب بیدار است.

وی با بیان اینکه انقلاب آرمان‌ها و شعار‌های شهدا را حفظ کرده است گفت: این راه تا زمانی که ظلم در دنیا نباشد و رژیم صهیونیستی نابود شود و مردم بیش از پیش بتوانند به حقوق خود برسند ادامه دارد.

پورخاقان گفت: مردم ما امسال دو وظیفه مهم دارند که یکی حضور در راهپیمایی 22 بهمن بوده و مهمتر از آن، حضور در پای صندوق‌های رای در انتخابات 11 اسفندماه است که این حضور مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهد بود. رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در ادامه گفت: مشکلات و گرانی‌ها وجود دارد که البته بخشی از آن ناشی از تحریم‌ها و ظلم ستمگران است و ما سختی‌ها را قبول داریم، اما این مردم باید انقلاب خود را حفظ کنند و عدم حضور مردم در انتخابات یعنی شادی دشمن و پشت کردن به آرمان‌های شهدا و امام راحل.

وی بیان کرد: مردم امروز پرشورتر از سال‌های قبل در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب حضور دارند و به امید خدا در 11 اسفندماه نیز با حضور فعالانه و با بصیرت خود بار دیگر شور انقلابی و سیاسی خود را به جهانیان نمایش می‌دهند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح قوه قضائیه انقلاب بیدار 22بهمن این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است