یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیعت دوباره ملت با نظام و رهبری است

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیعت دوباره ملت با نظام و رهبری است

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 22بهمن روز میثاق و تجدید بیعت ملت با آرمان‌های انقلاب و امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه ای است.

وی گفت: حضور مردم تایید چند باره نظام مردم سالاری ایران را به رخ جهانیان خواهد کشید و سناریوهای دشمن علیه انقلاب و ملت را بهم می ریزد و ننگ دیگری را بر پیشانی دشمنان این انقلاب و ملت خواهد نشاند و استکبار را وادار خواهدکرد که گزینه های نظامی روی میز را زیر میز بایگانی کند.

سردار کمالی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی فرهنگ مقاومت و پایداری را به عنوان الگو و شاخص به ملت های مظلوم سراسر دنیا معرفی کرده است.

وی ادامه داد: مردم ما امروز در سراسر ایران صدای خود را به جهانیان رسانده و با حضور خود نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب و اسلام ایستاده اند و دشمن این اتحاد هموطنان را نمی‌تواند ببیند؛ امروز حضور مردم منجر به خشم و کینه آمریکا و صهیونیست ها نسبت به ایران اسلامی می‌شود و آنها چشم دیدن این صحنه را ندارند.

سردار کمالی با بیان اینکه امروز مردم نشان دادند که در خصوص ارزش ها و آرمان های انقلاب در تمامی این دوران به فهم مشترک رسیده اند گفت: این حضور نشان از معرفت و شناخت مردم نسبت به انقلاب دارد و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران سرآغاز شکست های پی در پی استکبار جهانی در منطقه و سراسر جهان شده است.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران فرهنگ مقاومت و پایداری را به عنوان الگو و شاخص به ملت‌های مظلوم سراسر دنیا معرفی کرده است.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید 22بهمن سردار کمالی قرارگاه مهارت آموزی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است