یک‌شنبه 15 مهر 1403

حضور نفتکش‌های ایرانی در ونزوئلا پوشالی بودن قدرت آمریکا را نمایان کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
حضور نفتکش‌های ایرانی در ونزوئلا پوشالی بودن قدرت آمریکا را نمایان کرد

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: حضور نفت‌کش‌های ایرانی در ونزوئلا پوشالی بودن قدرت آمریکا را نمایان کرد و موجب تقویت عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان شد.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز یکشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه مهمترین رسالت سازمان تبلیغات اسلامی ترویج فرهنگ دینی در جامعه است، افزود: انس به قرآن و عمل به سیره نبی اکرم (ص) و تاثیر گذاری در جامعه از وظایف ذاتی این نهاد فرهنگی است که باید به ان توجه کرد.

امام جمعه قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: در کنار امر به معروف و نهی از منکر، رسالت اقامه نماز از دیگر رسالت‌های جدی سازمان تبلیغات اسلامی است و در بحث نماز آن چیزی که دین از ما می‌خواهد فقط نماز خواندن نیست بلکه اقامه نماز و دین در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در قزوین، همچنین رسالت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی را حمایت از مسلمانان و مستضعفین جهان دانست و یادآور شد: دشمنان را باید شناخت و این وظیفه نهادهای فرهنگی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه‌های علمیه و مراکز فرهنگی است.

وی، توجه به قران و جدی گرفتن ذکر الهی را رسالت متولیان فرهنگی عنوان کرد و اظهار داشت: اگر معنویات در جامعه جدی گرفته نشود، مردم دچار خلاء شده و اختلافات، کینه‌ها، حسادت‌ها و رقابت‌های ناسالم در جامعه حاکم خواهد شد.

امام جمعه قزوین با اشاره به لزوم توجه جدی امربه معروف و نهی از منکر، افزود: در استان قزوین عده‌ای با تعامل و لابی‌گری بین افراد، کاخ‌های کذایی برای خود درست کرده‌اند در حالی که افراد مستضعف از کمترین امکانات محروم هستند.

آیت الله عابدینی با اشاره به نزدیک شدن به سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب، یاد و نام ایشان را گرامی داشت و افزود: بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در وصیت‌نامه خود فرمودند با دلی آرام، قلبی مطمئن، روحی شاد و ضمیری امیدوار از میان شما می‌روم و این چهار موضوع مطرح شده از سوی ایشان همان چهار نیاز بزرگ بشریت است.

*س_برچسب‌ها_س*