شنبه 8 اردیبهشت 1403

حفظ پویایی و رشد علمی دو ماموریت بزرگ دانشجویان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
حفظ پویایی و رشد علمی دو ماموریت بزرگ دانشجویان

سردار زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان اینکه دانشجویان دو مأموریت اصلی را دنبال می‌کنند، گفت: حفظ پویایی و نشاط و رشد علمی همراه با اخلاق و عمل دو مأموریت بزرگ هر دانشجویی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا؛ سردار حسین زارع کمالی صبح امروز به مناسبت روز دانشجو در دیدار با دانشجویان دانشکده فنی شهید صدوقی یزد اظهار کرد: دانشکده فنی شهید صدوقی به نام شهیدی مزین شده که در راه دفاع از انقلاب اسلامی و مبارزه با دشمنان هیچ‌گاه توقف نکرد و در نهایت با خون خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کرد.

وی با تأکید بر اینکه هر انسانی باید به جایگاه، موقعیت و مأموریت خود آگاه باشد، تصریح کرد: دانشجویان همیشه دو مأموریت بزرگ جدا از تحصیل بر عهده دارد.

فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به اینکه علم بدون اخلاق ارزشی ندارد، ادامه داد: مأموریت اول دانشجویان کسب علم همراه با عمل و اخلاق است و دانشجو در کنار رشد علمی درزمینه اخلاق و در نهایت عمل به علمی که آموخته نیز تلاش کند.

زارع کمالی با بیان اینکه کسب علم با هر شرایطی قابل‌قبول نیست، افزود: از ویژگی‌های بارز تمدن نوین اسلامی رشد علم در کنار داشتن اخلاق است و کاملاً واضح است این علم که همراه با اخلاق رشد کرده است مثمر ثمر خواهد بود و باعث گره‌گشایی و رشد خواهد شد.

وی مأموریت دوم دانشجویان را حفظ پویایی و شادابی عنوان و خاطرنشان کرد: پویایی و شادابی دانشجویان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار است که باید به آن توجه شود.

این مقام مسئول افزود: پویایی، نشاط، شادابی و تحرک جامعه بسته به فعالیت و پویایی دانشجویان است.

گفتنی است در پایان این دیدار، سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اهدای گل به دانشجویان روز 16 آذرماه را به آن‌ها تبریک گفت.

انتهای پیام /