سه‌شنبه 17 مهر 1403

حل مشکل ایران ترانسفو از مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به زنجان بود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
حل مشکل ایران ترانسفو از مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به زنجان بود

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: بررسی، پیگیری و حل مشکل شرکت ایران ترانسفو از مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به زنجان و دستور ایشان به دستگاه قضایی استان بود و خوشبختانه امروز مشکل این شرکت برطرف شده است و به فعالیت عادی خود ادامه می‌دهد.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز شنبه در دیدار مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره شرکت ایران ترانسفو ضمن ابراز خرسندی از حل مشکل این شرکت، اظهار داشت: در دوره تحول قوه قضاییه و در راستای حمایت از تولید و رفع موانع تولید، اقدامات بسیار اثرگذاری در سطح کشور و استان زنجان صورت‌گرفته که یکی از این حمایت‌ها ورود و پیگیری شخص رییس قوه قضاییه به مشکل سهامداری ایران ترانسفو بود.

وی اظهار داشت: ترانسفوی زنجان، یکی از شرکت‌های بزرگ تولید انواع ترانس در کشور بوده و نقش مهمی در تولید و اشتغال دارد.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: پیگیری و رفع مشکل شرکتی با داشتن این سابقه فعالیت و نقش اثرگذار در تولید و اشتغال، یک وظیفه برای دستگاه قضایی بود.

وی افزود: امروز مسؤولان شرکت با رفع دغدغه و نگرانی‌های آن زمان شرکت به فکر توسعه خط تولید و افزایش تولید هستند که این امر بسیار ارزشمند است.

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: پیگیری و به ثمر نشستن مصوبات سفر رییس قوه قضاییه از سیاست‌ها و برنامه‌های جدی دستگاه قضایی استان است.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان در صورت نیاز به حمایت قضایی از تولید و اشتغال با قاطعیت ورود پیدا می‌کند.

مدیرعامل شرکت ایران ترانسفو نیز از ورود قاطع و ارزشمند رییس قوه قضاییه و پیگیری‌های دادگستری استان برای حل مشکل این شرکت، قدردانی کرد و گفت: امروز شرکت با حل مشکل در مسیر افزایش خط تولید قرار گرفته که حمایت‌های جدی قوه قضاییه امید، انگیزه و تلاش مضاعف را در میان اعضای هیات‌مدیره و کارگران ایجاد کرده است.

*س_برچسب‌ها_س*