سه‌شنبه 10 مهر 1403

حمایت اتاق بازرگانی هرمزگان از حوزه آموزشی

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
حمایت اتاق بازرگانی هرمزگان از حوزه آموزشی

محمدرضا صفا، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان، در آئین تجلیل از نفرات برتر کنکور، از نخبگان و استعدادهای برتر، به عنوان سرمایه و آینده‌سازان این کشور نام برد و افزود: این قشر تاثیرگذار جامعه باید در مسیری درست و بدون حواشی، مسیر پیشرفت و ترقی خود را ادامه دهند.

دنیای اقتصاد - بندرعباس - خداکریمی - محمدرضا صفا با تأکید بر اینکه کسب این افتخار بزرگ در بدنه آموزش و پرورش هرمزگان نشان داد که این استان پتانسیل بسیار خوبی در بخش کسب علم و مباحث آموزشی دارد، تصریح کرد: هرمزگان می‌تواند در مسیر پرورش استعدادهای درخشان و نخبه‌پروری، گام‌های بلند و اساسی بردارد و سهم بسزایی را به خود اختصاص دهد.

وی همچینن به کارنامه درخشان اتاق بازرگانی هرمزگان در کنار رسالت‌های اصلی خود در باب مباحث اجتماعی و کمک‌های عام‌المنفعه، اشاره کرد و افزود: کمک بیش از 300 میلیارد ریال به مراکز درمانی در دوران کرونا، ساخت 15 مدرسه در مناطق کمتربرخوردار هرمزگان، کمک به مردم زلزله‌زده سایه‌خوش در کمترین زمان و به عنوان اولین نهاد و غیره تنها بخش کوچکی از عملکرد اتاق بازرگانی هرمزگان در مباحث حمایتی و اجتماعی است.

صفا بیان داشت: اتاق بازرگانی هرمزگان به عنوان پارلمان بخش خصوصی، حمایت‌های لازم در مباحث آموزشی و کمک به استعدادها درخشان و نخبه‌پروری در کنار تمام مسئولان استان خواهد داشت.

رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان درادامه ازساخت مجتمع آموزشی منطبق با استانداردهای بین المللی برای دانش آموزان استان خبرداد. صفا با اشاره به مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش استان برای ساخت مجتمع آموزشی گفت: منتظریم زمینی به ما واگذار شود تا مجتمع آموزشی منطبق با استانداردهای بین المللی برای استفاده دانش آموزان استان، بخصوص دانش آموزان مناطق محروم روستایی و محلات حاشیه نشین شهرهای استان احداث کنیم.